|
|||
|
|||
Quote:
Wat voor wielen zijn dit? Lijken wel staaltjes? Maar waarvan? |
|
||||
|
||||
dat lijken wel wielen voor een 4x4...samurai enz
Heb ze ook wel in 4x100 gezien. Heb er op het werk een set van liggen waren voor een Lada Niva. maar dat is 5 gaats |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Thanx! Die ga ik dus nooit vinden in NL.
|
|
||||
|
||||
Denk dat als je een goeie velgenboer belt dat je ze wel kan krijgen hoor.
Voor jeepjes staan ze ook altijd in de boekjes. Die zijn er dan ook wel in 4x100 te krijgen. |
|
|||
|
|||
Zijn volgens mij gewoon Weller Wheels
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Quote:
Bijdehandje Heb zelf vroeger, toen ik nog een ventje net als jij was, ook zo'n set gehad. Toen reed men met Wellers of Mattigs ........ maar toen zat jij nog in de verrekijker van je vader...... badmuts Dat commetaar begint me de keel uit te hangen van je |
|
||||
|
||||
Quote:
relax.....ik wist dat het die diamonds waren omdat die vraag even terug al gesteld was,en daar stond de link bij.dus als jij zegt weller,google ik op weller en zie ik niet die dingen. maargoed,als jij vind dat de wellers die jij post wel een exacte match zijn
|
|||
|
|||
Thanx Sjeesbeest..
Heeft er idd wel iets van weg! Overigens vind ik de Diamond Racing wheels wel wat dikker! Onthouden die naam. |
|
||||
|
||||
mangels lijkt er anders ook wel op
|
|
||||
|
||||
mijn cabrio in opbouw
ik zal er binnekort nog een paar bij zetten |
|
||||
|
||||
he zuutjes, staat jou gts niet op mp te koop of heb je hem pas geocht misschien?
|
|
||||
|
||||
Nee ik heb hem net gekocht maar dit is een andere
als die op marktplaats |
|
||||
|
||||
jetta g60
|
|
||||
|
||||
lijkt oude foto, maar zie een golf V voorfront liggen
|
|
||||
|
||||
Audi A4 B7 bumper.
|
||||
|
||||
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
awesome bakkie.
|
|
||||
|
||||
+1