|
||||
|
||||
Quote:
Deze (maar dan met andere wielen?):
|
|||
|
|||
Quote:
Er reed idd een belg voor hem uit. Een zilveren auto was dat. Wel een hele mooie Golf 2 |
|
|||
|
|||
Yesterday at westergeast
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt, is een heel erg nette mk2, ex grijs kenteken nog wel!
|
||||
|
||||
Ik spot bijna iedere morgen rond 20 voor 8, op de nijswillerberg, richting Heerlen. Een golf 1 GTD, ziet erg netjes uit de auto
|
|
||||
|
||||
Quote:
vreselijk die kentekenplaat houders maar wel weer een paar knappe kerels zie ik wel haha |
|
||||
|
||||
Tammoh! Gisteren twee keer gespot. Rond kwart voor twaalf, tussen Damwâld en de Koailoane richting Dokkum, en rond half een zelfde plek andere kant op!
Ik zat in die blauwe Golf 2 met de arm uit het raam
|
|||
|
|||
Zonet in Oudehaske.
Arnaud in zijn Bora op staal. Ik knipperde nog, weet niet of je het zag. Ik reed je tegemoet in een lage zwarte MK3 . |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat was ik idd, moest ff wat spullen halen in drachten. Dag ervoor net op zomerwielen gezet. Waar reed jij in dan ? niks bekends gezien. |
|
||||
|
||||
Vanavond in Drachten een mooie witte golf3 variant op de kade. Die reed achter mij
|
|||
|
|||
Quote:
die t2a en die kever zijn idd erg gaaf maar wat is jouw kantoor dan daar |
|
||||
|
||||
Vanmorgen gespot in Obbicht:
-Groene golf mk1 met kleine achterlichten -Grijze/zilveren Corrado vr6 - Witte golf mk1 cabrio
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
Quote:
Kan kloppen.. was aan het werk, reed in een 207
|
|||
|
|||
Vanavond rond jalf 8 op de A7 van Heerenveen naar Drachten.
Zilveren MK2 met USA achterlampen. Geel front erin. kenteken NZ/74/PV Ik reed achter en soms voor je in een groene Peugeot Partner. |
|
||||
|
||||
En niemand ziet mij Dagelijks tussen Eastermar en Burgum... Ach komt vanzelf een keer
|
|
||||
|
||||
Quote:
een van mijn werkplekken ( heb er meerdere in Nederland) zit in Voorst boven de rabo ( waterconsultanten en managment c-mark)
|
||||
|
||||
Quote:
Eh ja jong, ik kom niet meer dagelijks in Drachten
|
|||
|
|||
Quote:
hey gerard volgens mij kwam ik jou op een maandag middag toch tegen?! ik was voor het eerst een blokje om in de vr en denk kijk eens of jij ook bezig was met de vr ik kwam je tegen in een lage witte golf 2 of niet we horen hulde |