|
||||
|
||||
Quote:
Dat zijn Corvette 'Sawblades'. De maten zijn in ieder geval 17" x 8,5J. Mogelijk is er ook nog 9,5J. ET weet ik zo niet. |
|
|||
|
|||
Quote:
Corvette sawblades, ff googlen vind je wel meer info erover
|
|||
|
|||
Quote:
Meer hierover? Graag ? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dat lijkt me niet dezelfde, South Coast Technologies lijkt niet niet uit PA komen
overigens hoorde ik Matt gister nog zetten dat hij niet te veel over deze auto kwijt wilde ivm eventuele kapers op de kust, maakt blijkbaar kon hij het toch niet laten meer foto's te posten |
|
|||
|
|||
Quote:
Locatie wellicht anders, maar de site is dan ook al oud... Motorruim is exact gelijk, kleur is gelijk... kon m best eens zijn dacht ik zo! EDIT: niet exact gelijk. Dat reservoir (?) naast de grote zwarte afdekking is anders.... Last edited by MellyVille - USLights.nl : 12-11-2010 at 13:21. |
|
|||
|
|||
Quote:
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5087517-It-s-electric!-boogie-woogie-woogie |
|
||||
|
||||
Het is zeker niet dezelfde, kijk maar naar het front en running lights
zou overigens wel bij dezelfde fabrikant weg kunnen komen, maar is niet dezelfde auto Quote:
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Corvette sawblades dus, Thanks
|
||||
|
||||
Quote:
Hier staat nog meer over dat bedrijf in, met een zooi foto's. Ietsjes verderop op pagina 1. http://www.therpf.com/f9/ghostbuste...1-magnum-85474/
|
||||
|
||||
Quote:
Dit is een andere golf dan diegene die eerst gepost is. Zoals je ziet staat de mk1 van de eerste foto's er achter, de voorste mk1 heeft geen blok erin liggen Owja en de golf met de kap open staat naast een rood wiel
|
||||
|
||||
Quote:
Corvette ZR1 'Sawblades' 17x8.5 et56 17x9.5 et56 5 x 120,65
|
||||
|
||||
Quote:
D'r is er eentje wakker.
|
||||
|
||||
Bam
|
|||
|
|||
hoedenplank dempen tegen de herrie van de airride pomp of voor de sub?
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Hahah! Coole sticker Mish!