|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
golf mk2 nf-t?-?? met dumpvalve over de parkeerplaats aan het fluiten van de mac in Hoorn, en een lage mat wit/rode T2 op de oprit in Hoorn.
|
|
||||
|
||||
Quote:
diesel he.. dus deze civic maakt geen kabaal
|
||||
|
||||
woensdag in heijplaat tegenover dat rare containerkunstwerk.
een fel blauwe golf 2 met top-chop
|
|||
|
|||
Quote:
Bij het woord civic denk ik niet gelijk aan een diesel Maar meer aan automax te Assen |
|
||||
|
||||
Vains gespot op de weg van Geleen naar Stein!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
Quote:
Gisteravond hebben we nog een civic er uit getrokken met een Passat met 4 personen er in
|
|||
|
|||
Quote:
dat kan helemaal kloppen René ...had iemand van het FNV aan de telefoon heb jou niet gezien ... |
|
||||
|
||||
Quote:
Die staat ook wel eens in die wijk daar geparkeerd, opzich wel een gaaf ding |
|
||||
|
||||
Quote:
whahaha.. ik was toch een maatje te groot voor die variant.. net zoals die beetle 1.8 20vt.. ( kreeg nog wel duimpje omhoog van die beetle)
|
||||
|
||||
vandaag met de audi even lopen sporten tegen een a5 3.0 tdi.. en een kameraadje met een s50 d5 en mijn zwager in de m3..was een leuk potje.. bmw won, kindergarten renner 2, volvo 3 , a5 death laatste
|
||||
|
||||
Lieuwe in de S6 vanmiddag in damwoude.
|
|||
|
|||
Quote:
BMW wint niet altijd deze vliegt waarde lose berging trouwens... Last edited by Alberto : 21-03-2010 at 07:18. |
|
|||
|
|||
Aangezien de vooras gebroken was, was de auto afgeschreven, en leverde deze manier van bergen geen problemen op.
Dus dan mag er maar ruig mee om worden gegaan??? Quote:
Jaaa Richard, We weten nu wel dat jij de snelste (lease) auto hebt Last edited by Domi : 21-03-2010 at 09:20. |
|
||||
|
||||
Vijf minuten geleden gespot in centrum Landgraaf, eenmaal een lage rode Golf 3 met een ontzettend goed geluid en donkere ramen, en andermaal een lage blauw/paarse Golf 3 Cabrio, volgens mij op zwart staal.
|
|||
|
|||
Vanmorgen op de Hasseltsebaan een donkerrode Corrado met dubbele ronde koplampjes, een bra en donkere achterlichten. En op de DrNolenslaan een zeer nette witte Audi 80(? oud model) met oversized wieldoppen, sloeg af richting Nieuwstadt.
|
|
||||
|
||||
Vanochtend op de a27 bij Maartensdijk
|
||||
|
||||
Die heb ik in de wijk "Terweijde" in Culemborg zien staan ,ruim een half jaar geleden. Van dichtbij niet netjes, en 't is een diesel/GTD dacht ik mij te herinneren.
|
||||
|
||||
Zaterdag middag Ron in de MkII VR6 in Zwaagwesteinde.
En een creme/zwarte Touareg in Surhuisterveen en Drachten zie hem steeds daar rond rijden duits kenteken. Een gele MkII met kleine achterlichten superlaag mooie auto in Drachten. Van morgen een rode rallye met zwarte BBS bij Rottevalle. Ook vanmorgen een licht blauwe Arosa plat op de bek met witte staaltjes in Twijzelerheide.