![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geloof me dat heb ik er bij lange na niet voor betaald ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nu maar weer eens een autoupdate
![]() ![]() Vandaag de spatborden gemonteerd en uitgelijnd, daklijst er weer afgehaald en goed gemonteerd, houder zekeringkast aangepast en verder nog een hoop kleine pruts werkjes. Morgen bij mooi weer komen er weer wat foto's. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() 84000 voor een woning
![]() Bij ons betalen we 2 ton voor zoiets ![]() Maar gefeliciteerd met de woning ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd met je woning Douwe, das echt een koopje.
Kun je straks mooi bij huis klussen, nog een grote garage er bij bouwen en dan is alles compleet.
|
|||
|
|||
![]() Douwe gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Gefeli
![]() Wel jammer dat geen enkele oldtimer straks nog wegenbelasting vrij is ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Eerst zien ![]() Gefeliciteerd met je huis ![]() Ik weet uit ervaring dat eens dat alles naar je zin is, je nog een kruiwagen geld en 2 hernia's verder bent ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is dat zo? De laatste regeling waar ik mee bekend ben is dat vanaf 2020 auto's van 30 jaar en ouder belastingvrij blijven. '87ers worden in 2013 belastingvrij en dan moet elk jaar 'nieuwer' twee jaar extra wachten (88, 89 en 90 in resp 2015,2017 en 2019). Wel is het zo dat dat alleen geldt voor benzineauto's. De toeslag die je betaald voor diesel of lpg geldt ook voor 'belastingvrije' auto's. |
|
||||
|
||||
![]() even bijlezen dan. Het is uit met de pret.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dit was zo ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wanneer de regeling zo op deze manier doorgaat dan wordt de golf wederom omgebouwd
![]() Iemand nog een VR6 in de aanbieding? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zou er maar vanuit gaan dat de regeling op deze manier doorgaat, ik ga mijn benz gewoon rijden totdat de regeling ingaat en dan sloop ik hem in eigen beheer. (jammer van een 200d met maar 230.000 km, maar het zij zo)
|
||||
|
||||
![]() even back on topic
![]() hoest met de golf Douwe ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goed hoor, het vorderd gestaag zullen we maar zeggen.
|
|
||||
|
||||
![]() Vanavond met Evert het voor en achterraam geplaatst
![]() Deze week de achterste lijsten, dorpellijsten, achterlichten en nog wat kleine zooi monteren en dan is de buitenkant klaar. Als t een beetje meezit kan de golf a.s. zaterdag op de aanhanger naar de loods waar we een brug hebben. De volgende dingen moeten dan nog gebeuren: Stuurbekrachtiging leidingen monteren. Voorste remmerij monteren. Uitlaat maken. Remleidingen maken Steuntjes voor de i.c. buis maken. En verder nog wat kleine dingetjes. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nog wat aktie douwe ..
of ligt wat op 1 oor . vrgr gooi . |
|