|
||||
|
||||
gisteravond gezien en goedgekeurd, heel blits!
Echt uniek en knap hoe je het onder de motorkap hebt kunnen regelen! |
|
||||
|
||||
Quote:
Het is " JULLIE het onder de motorap hebben kunnen regelen". Ik heb het niet alleen gedaan. Heb veel hulp gehad. Ben nu in frankrijk en ben vrijdag weer terug. dan het weekend weer verder! Gr
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit!!
Vind het een gave auto om te zien, is eens wat anders
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
||||
|
||||
Update?
|
||||
|
||||
Ziet er inderdaad weer super uit zo met die frisse lak er op!
|
||||
|
||||
Natuurlijk nog bezg geweest aan de Passat.
Van het knipperlicht rechts waren de boutjes lam en aangezien de onderdelen zo goed als niet te vinden zijn was het tijd om creatief te worden. Het oude boutje. Het boutje goed warm gemaakt en eruit getrokken. Oud en nieuw. Het gat ruimer gemaakt met de soldeer bout en het nieuwe boutje erin. En dan weer dicht smelten met de soldeer bout. En wat extra plastic van een dop. En tada : weer een goed knipperlicht. een beetje bij schuren en klaar! HOPA! Matje er weer in. Gr
|
||||
|
||||
En nog veel belangerijker!!!
Ik heb een ruit en siersrtippen gevonden! Morgen ophalen! Gr
|
||||
|
||||
wordt echt een leuk ding, mooi om te zien dat zon oude passat ook nog eens gered wordt!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Is geen kattepis wat jij met je golf aan het doen bent. daarbij valt dit werk in het min. Gr
|
||||
|
||||
Fijn dat je inmiddels de ontbrekende onderdelen hebt gevonden, kunnen eindelijk de ramen erin. Of heb je daar eerst die clipjes nog voor nodig?
|
||||
|
||||
Quote:
Helaas heb ik daar de clipjes voor nodig. Die hebben we nog niet gevonden. Gr
|
||||
|
||||
gvd robbert, zie deze nu pas... leker bezig hoor. binnekort reis ik wel een x af nar limburg( pff t klinkt al ver ) voor een bakkie!
ene gespot: alfa shirt foto 1 mvg harry |
|
||||
|
||||
Mooi dat je een ruit gevonden hebt! De clipjes voor de sierstrips bij de ruiten kun je via Ebay nog nieuw kopen. Volgens mij moet je dan alleen zoeken op de B1 van Audi...
De clipjes voor de gewone sierstrips (op 'heuphoogte' zeg maar) heb ik nog bij de dealer kunnen halen. Wel heel voorzichtig erin drukken, want ik heb er een paar deukjes in gedrukt (maar die van mij is niet net zo mooi gespoten als die van jou...)
|
||||
|
||||
De jong is nu even naar Overijsel om daar zijn spulletjes op te halen, de geluksvogel.
Dan is de wagen ver compleet. En het einde komt wel ergens in zicht binnenkort. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Hey harry! Ja ALFA blijf je overal zien! ik zie je wel eens komen! Gr @ oudelut : heb je toevallig het onderdeelnummer van die clipjes? Gr Robbert
|
|||
|
|||
Ziet er al lekker uit.
Zal hem binnenkort hier in stein wel door de straten zien rollen.
|
||||
|
||||
Quote:
Hopenlijk zo snel mogenlijk! @oudelut : het zal wel weer aan mij liggen maar ik vind de clips niet op ebay. Gr
|
||||
|
||||
Kijk, ziet er goed uit dat "nieuwe" manillagrün ! Weet ik wat me te wachten staat
Afgelopen zaterdag nog linker zijpaneel eruit geslepen Nieuwe originele kunnen scoren. Onderdelen zijn lastig te vinden, maar er is echt meer als je denkt! Je moet ook niet in nederland kijken, in dld is veel meer te vinden. Ebay.de is een goede start, maar vw-classicparts is nog een betere, er is nog behoorlijk wat te krijgen. Heb idd nieuwe voorruitrubber laten maken, als je er ook 1 wil, zal ik eens informeren. Ook stuurhuis laten reviseren, helemaal uit elkaar geweest. Verder druk aan het schuren.. alles met het handje he
|
||||
|
||||
Hoi!
Sorry dat ik even niet reageerde, zat in het vliegtuig... Volgens mij zijn dit ze? Is weliswaar een ander onderdeelnummer dan Vagcat voor de Passat aangeeft, maar op het oog lijken ze me hetzelfde?! Om te checken bij de dealer in de buurt: 803853139C is volgens mij het juiste onderdeelnummer... Daarmee zou je overigens ook eens bij Classicparts kunnen kijken?!
|
||||
|
||||
Ze zijn ietsje anders zo te zien, heb de mijne even erbij gepakt. Lijkt er wel op dat ze gaan passen. Ze als 1 geheel verwijderen lukt idd bijna niet...
Ben benieuwd, moet er ook nog wat hebben