![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik weet nog een heel goed adres voor een niet al te gekke prijs... En als ik ooit zou beslissen om leder te pakken dan wil ik geen glanzend leder zoals origineel, meer gewoon dat matte net als in BMW en Audi ![]() Maar wat ik belangrijker vind is dat ik op meetings vaak een van de weinige ben met een corrado zonder leder ![]()
|
||||
|
||||
![]() De leverancier heeft eindelijk de hele adapterset kompleet en het gaat vandaag op de post... me happy
![]() Dus komende week eens even passen.
|
||||
|
||||
![]() Ik ben benieuwd..
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Me 2
|
|
||||
|
||||
![]() Het is al bij de UPS binnengekomen in de US, en gaat nu met Priority Mail naar hier. Dus ik denk dat ik het voor woensdag al heb
![]()
|
||||
|
||||
![]() tenzij de douane zich ermee gaat bemoeien.... had dat met mijn pookhoes.... naast dat het extra geld kost duurt het ook gewoon een week extra dan.
En dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wil foto's zien met de wielen eronder ![]() |
|
||||
|
||||
![]() De adapters zijn vanmorgen vanuit Los Angeles vertrokken en zijn zojuist gearriveerd in Nederland
![]() Ze komen steeds dichterbij....
|
||||
|
||||
![]() En al binnen ???
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee, ze liggen nog steeds bij de douane ![]()
|
|||
|
|||
![]() Zo net even lekker door je topic gebladerd! echt een mooie corrado en je houd een mooie stijl aan steeds, en goede velgen keuzes steeds!.
Ben benieuwd om hem een keer op een meeting te zien, leuk om de mijne er naast te zetten! 2010 heb ik nu de schmidts modern lines op donkerblauwe corrado. Succes ermee verder! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hey Martin, Bedankt voor jouw reactie. Ben een beetje een wielhoer dus ik probeer graag wat dingetjes uit, voor de rest zal hij origineel blijven ![]() We zien ons vast deze zomer wel ergens op de meeting. Is de jouwe trouwens al hersteld? Modern lines zijn heel mooi op een corrado, goede keus! Verder liggen de adapters nog steeds bij de douane, je schijnt gelijk te hebben met die extra week P.A. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ja mijne is al weer hersteld , en nog wat strakker gemaakt op paar puntjes, niet dat het opvalt die puntjes, maar mij valt het wel op hehe.
Als het mooi weer is de modern lines nog passen, heb ze er gewoon nog niet 1x onder gehad! En ik ben ook echt van de velgen ![]() Goed ook dat je de originele look houd, ben ik ook een grote voorstander bij als hem om corrado's gaat ![]() |
|
||||
|
||||
![]() yep... de laatste tijd echt ellende. Douane is goed aan t zoeken. Heb van de 6 pakketjes en 4 via de douane binnen gekregen. Dan is het voordeel wel snel weg.
|
|
||||
|
||||
![]() Heey Nigel, en zitten ze eral op?? Een klein kaboutertje vertelde me dat je iets moois binnen had gekregen?? Nu ben ik eens benieuwd.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Eindelijk zijn ze binnen ![]() Een ding moet ik zeggen over de kwaliteit....Fuck*n geweldig! Ze passen zonder enige speling op de velg en assen, gelukkig dat ik alles goed nagemeten heb ![]() Tijd voor foto's... ![]() De adapters worden vastgezet met M14 bouten met 22er kop, lekker rubuust ![]() ![]() Kleurencombo vind ik al geslaagd... ![]() Op de achteras steekt het randje uit ![]() ![]() En de tuner lugs, effectief en zien er ook nog eens mooi uit want ze zijn mooi glimmend... ![]() Qua breedte zijn ze nog redelijk binnen de perken gebleven, zowel voor als achter steekt de velgrand nu buiten de kasten ![]() Dus het is niet te extreem want daar was ik wel een beetje bang voor... En aan de douane heb ik 26 euro moeten betalen, maar ik heb ze in elk geval ![]() Volgende week gaan de wielen naar PUC voor het polijsten ![]()
|
||||
|
||||
![]() Geweldig kerel staat prachtig.
|
||||
|
||||
![]() dat ziet er goed uit, wij (cloontje en ik) zijn nu onderweg naar Zwolle om die 17" Brabus velgen op te halen. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Staat ERG netjes, ongelofelijk. Ben benieuwd naar het resultaat.
Laat het maar zomer worden! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Neeeeeee nog niet hahahaha ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gaaf hoor!