|
||||
|
||||
mooie vorderinge allemaal zo band ziet er precies gehavend uit
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Quote:
Goh, ist waar?? Misschien dat corne inmiddels al weet wat de oorzaak van die band was. Dat bedoelde ik ermee. |
|
|||
|
|||
Quote:
zal het zo niet weten kunne 100 en 1 dingen zijn maar getrokken banden is ook niet goed als je wat vermogen heb
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
Gelukkig ben je er op tijd bij. Had onderweg van alles kunnen gebeuren.
Maar goed, suc6 met je verder bouw. |
|
|||
|
|||
lijkt mij een kwestie te lage bandenspanning Corné
misschien een velgrand die lekt??
|
||||
|
||||
Damn jij hebt de smaak goed te pakken!
Dit is pas echt tunen ... Mooie rallye en goed bezig, veel plezier ermee straks! |
|
|||
|
|||
Quote:
2.8bar is toch niet echt aan de lage kant denk ik zo
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
zo front diff toch maar over laten komen had echt geen zin om bak nog een x uit elkaar te halen
achter diff wordt de volgende x mee gebracht het is een sper diff van pelequin hoop dat ik eind volgende week weer mijn motor in kan bouwen ben ook nog met mijn remme aan het klote achter word het 305mm brembo nu snel weer aan de gang want het is kort dag nog maar 17dagen voor we vertrekken...
|
||||
|
||||
dan hoef je je in ieder geval niet te vervelen die 17 dagen
hoop voor je dat je het haalt maar werk zat nog zo te zien |
|
|||
|
|||
Quote:
pff idd veel teveel maar waar een wil is is een weg zal gvd het 1ste jaar zijn dat ik het niet voor mekaar krijg maar als ik dan terug kijk naar de 7voor gaande jaren waren we ook tot 5min voor tijd aan het schroeven
|
||||
|
||||
ee maar bij die dagen zitten ook nog nachten dat verdubbelt de tijd al aanzienlijk
suc6 er mee
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
hij heeft het gewoon gered, wastie klaar, ging hij z'n haldex nog maar is uit elkaar halen
|
|||
|
|||
He Corne, hij stond er super bij op de piramydekogel afgelopen maandag
Toen je aan kwam rijden heb ik nog even met je gepraat en mijn complimenten voor het werk hoor!! Heeft ie de terugweg overleeft??
|
||||
|
||||
Wát een prachtwagen heb jij toch ! Het is echt dé droomwagen voor mij, was dan ook zeer blij dat ik hem eens in het echt mocht bewonderen. Was ook gezellig met jullie, we hebben met jullie aan de shell op vrijdag gesproken (was samen met die donkere jongen). Heb ook nog een filmpje gemaakt toen jullie vertrokken:
http://www.vimeo.com/11785869 |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk het wel. Ik zag hem ergens zaterdag in Middenduitsland langs wegwerkzaamheden rijden met een snelheid die niet 80 km/h was.
|
|||
|
|||
bandjes aardig op gebrand aan de worthersee?
zag dat er aan het eind van de week niet al te veel profiel meer op zat. haha |
|
|||
|
|||
Quote:
was voor der see al wist dat ik iets vergeten was kwam ik na 600km achter toen het begon te regenen zaterdag morgen voor ik weer naar huis ging nog even snel de nieuwe erop laten gooien want waren echt glad ...
|
|||
|
|||
Quote:
ja bedankt toch leuk om even met mekaar te babbelen zo leer je iedereen een beetje kenne he waren erug veel nederlanders aan der see dit jaar
|
|||
|
|||
Quote:
was volgens mij geen hond aan het werk en wilde het weer eens in 8uur haalen want dat is de laatste 4jaar niet gelukt en nu weer niet met 5x tanken heb er 9uur over gedaan heb de terug weg alleen gereden