|
|||
|
|||
Niks te nadelen van het project, ik vind het bouwverslag werkelijk waar fasinerend om te lezen. Een kijkje uit de keuken, het is geweldig om al die know-how te mogen aanschouwen.
Maar ik distantieer me van zulk soort praktijken. Ik krijg namelijk hierdoor sterk het vermoeden dat het gebruikte casco niet koosjer is, waarom neemt anders de TS al die moeite om dit zo te verdoezelen? Zoals al eerder aangegeven; alles omkeuren op een ander kenteken is toch geen schand en veel gemakkelijker/goedkoper?
Cars: VW Golf V 2.0 TDI '07 VW Golf II 1.8 GTI 8V '89 Past: VW Golf IV GTI 20VT '99 VW Polo 86c Steilheck 1.0 CL '87 VW Polo 9N 1.9 SDI '04 VW Golf I GL 1.1 '78 Toyota Corolla XLI 1.3 16V '95 Ford Fiesta Flash 1.3 '94 Last edited by Djdewit : 29-03-2013 at 20:17. |
|
||||
|
||||
Quote:
precies deze dingen maakten mij duidelijk dat dit een andere kas is.en een andere kas maakt idd niet uit,maar omkatten[wat hier gebeurt is] WEL.daarbij,als stinky het niet belangrijk vind,waarom liegt ie er dan over? en nee ik ben niet jaloers op deze motor.
|
|||
|
|||
Ook wel vreemd dat de topic starter niet meer reageerd.
Maar inderdaad, waarom niet gewoon het nieuwe casco omkeuren. |
|
||||
|
||||
Hoe gaat het ermee? Nog vorderingen?
|
|
|||
|
|||
hoe staat het hier mee eigenlijk ben wel benieuwd na eind resultaat.