|
||||
|
||||
en daarna maar gelijk het stuur er weer ingezet. en heb ook het rempedaal aan de rembekrachtiger gemonteerd, maar dit komt nog niet helemaal uit. heb nu een rembekrachtiger van een golf 2 en pedalenset van een passat. maar zover ik kon vinden moet die rembekrachtiger identiek zijn. er zit ook nog een soort adapter aan van 4 naar 3 bouten. maar geloof niet dat het een oplossing is om deze weg te laten. de passat pedalen box heeft namelijk ook maar 3 gaten. kan iemand mij vertellen hoe dit bij een passat 35i zit?
|
||||
|
||||
Restepc!
goed bezig jongen! |
|
||||
|
||||
Weer een stapje verder! Ik hoorde van Jappie al wel dat het redelijk liep. Als ik er aan denk zal ik vanavond eens kijken bij mijn passat of ik er iets van kan zien.
|
||||
|
||||
Quote:
thnx! had ik zelf niet eens bij nagedacht dat ik gewoon bij jou kon kijken :S. ik zal binnenkort trouwens de motortakel eens terug komen brengen, want die heb ik niet meer nodig en staat al weer opgeklapt.
|
||||
|
||||
happy happy joy joy, mn kabelboom is binnen!
|
||||
|
||||
Mooi dat het weer een beetje loopt! Moet je morgen nog werken bij de onderdelenverpatser of nie? kom ik daar nog wel ff op de koffie
|
||||
|
||||
Lekker bezig. Ik moet binnenkort ook weer ff in brabant zijn, kan ik ook nog ff komen buurten dan?
|
|
||||
|
||||
@maus: Jep kom maar een bakkie doen hoor.
@Gertje: De Hertog(gert)Jan staat koud, wanneer ben je in de buurt?
|
||||
|
||||
en gelijk maar begonnen met wat aan te sluiten.
ik weet alleen nog niet welke zekeringenkast ik ga gebruiken. die van de golf 4 of de golf 2. ik neig naar die van de golf 2, wat denken jullie dat het beste is?
|
||||
|
||||
zou voor die van de mk4 gaan,mooi projectje
|
||||
|
||||
en waarom dan wel?
|
||||
|
||||
Joost, ik zou ook die van de MK4 nemen.
Hier sluit je de motor en tellers en dergelijke van de mk4 makkelijk op aan, en je hebt mogelijkheid naderhand nog andere dingen van de mk4 (Airco? ) aan te sluiten zonder al te veel werk. De rest wat je dan moet aanpassen is maar klein spul als verlichting, die uit niks meer dan 'n plus en min bestaat. Alle techniek van de mk4 aanpassen en aansluiten op de mk2 zekeringkast lijkt me meer werk.
|
||||
|
||||
Aan de kabelboom die je nu hebt zit toch een mk4 zekeringenkast he ?
|
||||
|
||||
nee die heb ik er niet bij, vandaar.
en ik heb ook mensen horen zeggen: gewoon een extra relais erbij en gewoon op de mk2 kast. er is denk ik best veel in te snoeien namelijk. en in principe heb ik ook beide elektrische schema's tot mn beschikking. @chris: ik zal hier zeker geen airco in gaan bouwen. de enige luxe die ik toelaat zou cruise control zijn. maar ik zal de meneer van marktplaats eens mailen waarom er geen zekeringenkast bij zit. ook wel beetje lomp van mezelf dat ik hier vantevoren niks over heb afgesproken met de beste man, over wat er bij zou zitten en wat niet.
|
||||
|
||||
Quote:
maandagmiddag ben ik waarschijnlijk in steenbergen... |
|
||||
|
||||
dan zit ik hoogstwaarschijnlijk in Rdam.
maar misschien ben ik wel vroeger klaar . steenbergen is niet ver.
|
||||
|
||||
Is dat ding links in de doos niet de zekeringkast??
Welke zekeringkast je neemt is niet zo spannend denk ik. Wellicht ging ik in jouw geval gewoon voor de 2 zekeringkast. Scheelt een hoop snoeiwerk in de 4 kabelboom, en je hoeft t niet meer te kopen als je hem niet hebt.
|
||||
|
||||
dat is alleen het zekeringen blokje wat in de motorruimte hangt.
|
||||
|
||||
Quote:
In de motorruimte Waar moet die dan zitten ?
|
||||
|
||||
gvd wat ben ik een slaapkop. dacht omdat dat zo'n klein kastje was, dat een los kastje was wat in de motorruimte hangt. maar dit is wel gewoon de zekeringenkast ja.
hmm ik ga het eens verder uitpluizen dan. heb er al weer een aantal elektrische schema's bij gevonden. en hier een zekeringen overzicht: en aangezien er geen enkele zekering in zit bij mij, zal ik op mn werk maar eens wat grootverpakkingen 5A, 10A en 20A meenemen.
Scratch the surface! -Golf 2 '841.9TDI Last edited by joostvw : 07-02-2011 at 16:37. |