|
|||
|
|||
Oh ja, te snel gelezen
|
||||
|
||||
geeft niet ben niet boos of zo
|
|
||||
|
||||
Het zat eraan te komen hè die air-ride, dat gaat echt dik staan onder deze cabrio!
|
||||
|
||||
Air gaat de bom worden Marco
|
||||
|
||||
Quote:
Thx man ,dat dacht ik ook. |
|
||||
|
||||
Nou de kogel is door de kerk.
De deal voor airride is rond. Alleen nog even een datum afspreken voor montage. Mijn hartman velgen pasten goed en lagen vrij en komen er dus vd zomer onder samen met air. Wat dan ongeveer deze stance aan de voorzijde zou moeten geven. De velgen blijven deze zomer voorlopig nog zilver zoals op de foto,staat ook niet verkeerd dacht ik zo. tot zover de updates |
|
||||
|
||||
eindelijk ....een stance
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zie je wel dat je goede invloed op me hebt .... ik luister gewoon goed naar je adviezen of nie dan ......? |
|
||||
|
||||
Update :
Zaterdag air monteren en ik heb ook een ander interieur gekocht voor voorlopig. Tis een creme leer golf 4 cabrio highline interieur geworden. Wordt ook van het weekend gemonteerd samen met het golf 4 cabrio dash en creme gordels. Was het maar vast weekend. |
|
||||
|
||||
Dat doe je snel Marco.. geen nieuwe set dan of wel?
Ik ben benieuwd naar de foto's van komend weekend!
|
||||
|
||||
Quote:
Nee ik had helaas de jackpot niet dus het is een 2e hands setje van bss geworden afkomstig van een golf 3. En het interieur is zoals ik al schreef even een voorlopige update. Maar kan het geld ook allemaal maar een keer uitgeven. Plannen met het interieur blijven er wel hoor. Ooit komen er creme leder recaro's in nl |
|
||||
|
||||
Jij gaat hard Marco
Ben benieuwd hoe de cabbie er straks bij staat op air!
|
||||
|
||||
Het grappige vind ik hier altijd de woorden van:
"ik heb de jackpot niet", "nog even verder sparen"...en dan toch wekelijks dikke updates! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat op air!
|
||||
|
||||
Bedankt voor de reacties mannen.
En omdat ik bijna niet kan wachten nog even een foto's van de stance aan de voorzijde op de laagste stand in combinatie met mijn zomer velgen. Dat zou er dus zo uit moeten komen zien En ja had ook niet verwacht dat ik in 1 week tijd een net creme leer interieur en airride zou vinden voor het geld dat ik gespaard had om mijn eigen interieur opnieuw te laten bekleden dus....... |
|
||||
|
||||
ik moet zeggen dat ik die velgen zònder naafdop eigenlijk nòg mooier vind!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Van het weekend weer druk geweest met de cabrio.
Gisteren airride gemonteerd en vandaag het creme golf 4 cabrio interieur schoongemaakt en gemonteerd.Ook het golf 4 cabrio dash + airbag + de creme gordels en handrem van golf 4 cabrio hebben hun plaats gevonden in mijn cabby. Oh ja en nog wat foto's gemaakt: interieur En hoe die dr van de zomer bij moet staan met mijn zomer velgen Achterzijde Voorzijde Ik ben echt stik kapot nu maar wel blij met het resultaat :mrgreen: |
|
||||
|
||||
en nu de schakelaars vastlijmen !
ziet er goed uit mate ! |
|
||||
|
||||
Heel mooi Marco, mijn complimenten
Ga je er ook nog spacers tussen zetten of heb je daar geen ruimte meer voor?
|
||||
|
||||
Heel Vet.....!!!!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Nee die schakelaars gaan daar weer weg en de meters zitten ook nog niet helemaal naar mijn zin maar dat komt voor de zomer nog wel goed. Quote:
Zal met de zomervelgen wel moeten want voor komt ie net tegen de balg aan. Dus voor zal het een smalle spacer worden en achter een iets bredere. Moet ik nog ff precies nameten. |