|
||||
|
||||
Quote:
Sorry Martijn, Was zeker niet lelijk bedoelt, kever ziet er super uit hoor! Gefeliciteerd met je nieuwe apk.
|
||||
|
||||
Hey ampi,
Kijk m shinen nu die gespoten is! Gefeliciteerd met je kersverse apk vanuit Peru!Tot snel! groete robbie |
|
||||
|
||||
Woow... dadelijk is ie echt 'klaar'. Geniet maar vast van de voorpret, straks lekker rondrijden
|
||||
|
||||
Wat een vette kleur....!!!
|
||||
|
||||
Even Ampi nat maken.. straks zo achter elkaar denk ik!
|
||||
|
||||
Wat een vies vettig ongelooflijke dikke kever is dit geworden, die ga ik op Vagfest zeker eens goed bekijken,
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Ik rijd wel voor je hoor... Ander heb ik geen steenslag maar allemaal stukjes as in m'n klep! Heb zin om samen te cruisen jongen!
|
||||
|
||||
Ook goed
|
||||
|
||||
Hoera! Vandaag taxatie!!!! Steijn Taxaties, bedankt!
Ook de Polo van Rick voor een zeer keurig bedrag getaxeerd. Laatste probleem met lekkende remvloeistof door pa en rick opgelost, bleek niet goed geklemd te zijn tussen flexibele slang en koperen leiding. Morgenavond tuf ik er mee naar huis, vrijdag is hij er zowiezo bij op vagfest!! YEEESSSSS!!
|
||||
|
||||
Hopsa! Ik zeg lekker bezig ..
|
|||
|
|||
Super Kever zo geworden kerel! Echt een pracht van een Kever! Baal enorm dat ik zelf niet mee kan richting VAG-Fest, had hem na alle foto's en verhalen van Rick nu wel eens in het echt willen zien!
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Een erg fijn taxatie bedrijf, mijn wagen is er ook na alle tevredenheid getaxeerd. |
|
||||
|
||||
Quote:
Blijkt dat de kever er in 1999 al een keer getaxeerd is. 3500 gulden
|
||||
|
||||
spannend........
zit hier thuis achter de comp. met spanning op mijn broer te wachten.... verwacht hem over een uurtje hier, en dan gaan de eerste kilometers gereden worden met deze mooie waggie zoveel werk en tijd in gestoken dus ben benieuwd. de eigenaar zelf zal nog wel(als hij zijn tank leeg heeft) verslag uitdoen |
|
||||
|
||||
Goed..... Na 30 km rijden wilde ik tanken... Blijken mijn mooie (lees: Kutkwaliteit) chromen klepdeksels al krom te zijn en alle olie lag eruit. Gelukkig zag ik dit zelf toen ik ging tanken, waardoor blok WAARSCHIJNLIJK gespaard is gebleven. Kreeg hem niet meer gestart.
Resultaat: Was gisteren om 2.45 thuis. RICK EN PA BEDANKT VOOR HET SLEPEN! Actie: Vanavond nieuwe a-kwaliteit klepdeksels plaatsen. Nieuwe olie en accu (heeft ook z'n beste tijd gehad) Hopelijk werkt alles dan weer gewoon. Op naar het volgende defect! hahaha
|
||||
|
||||
Ik hoorde het van Rickert ja ... mooi klote Ampi
Hoop dat het op tijd gefixt is voor de VAG-festiviteiten!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik hoop het met je mee! Ach ja, kinderziektes zullen we het maar noemen...
|
||||
|
||||
Ja, die heb je altijd wel bij een nieuwe auto
|
||||
|
||||
Status: Motor niet vastgelopen. Hadden hem gisteren aan de gang, maar ergens zit er toch iets nog af te stellen of er zit nog wel in het electra verhaal. Hij slaat te snel weer af en is dan bijna niet meer aan te zetten zonder dat hij accu helemaal leeg trekt.
Ik neem hem dit weekend niet mee... Daar is het vertrouwen nog niet voor aanwezig.