|
||||
|
||||
@ lady Jetta: 04-06-2011 ff naar de Namac in Houten, anders; zie link:
http://link.marktplaats.nl/451589990
|
||||
|
||||
uit de oude doos...
(sinds onze nwe meubelen en ons dochtertje die al wat ouder is staan deze goed opgeborgen. zo kan ik ze ook nog eens zien ) en m'n laatste aanwinstjes:
|
||||
|
||||
Dus daar zijn alle Jetta's 2 gebleven!!
Wil je toevallig ook 1 kwijt? Voor een prikkie van de rommelmarkt. Nieuw in doos. Was nog nooit uit de doos geweest
Jetta fever Last edited by Lady_Jetta : 06-07-2011 at 11:22. |
|
||||
|
||||
Quote:
hehe... als ik ze terug uitpak wil ik wel eens kijken of ik er geen dubbel heb ik wil ze namelijk in alle verkrijgbare kleuren hebben heb ze niet allemaal op foto staan
|
||||
|
||||
hier sinds een 2 tal weken de Vr6 van otto staan
fototje naast de edition one van otto
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Hier m'n verzameling:
|
||||
|
||||
Quote:
Als je er 1 dubbel hebt, dan houd ik mij zéééér aanbevolen Kleur maakt mij niet uit. Ik wil het toch ik dezelfde kleur als mijn eigen jetta maken.
|
|||
|
|||
pff jammer dat er geen mooie modellen van de jetta 2 zijn! Zou die mss nog komen? Ik hoop het! Jetta 1 heb ik wel!
|
||||
|
||||
Quote:
dan hoop ik dat ze de jetta 2 ook in 4drs en coupe maken zoals de jetta 1 een witte coupe vooral...
|
||||
|
||||
misschien dat otto er aan gaat beginne? die zijn leuk op dreef komen nu ook al met een golf rallye 1:18
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
die hebben ze al in 1:18 maar enkel als coupe en zonder banden prijs hangt af van hoe je hem wil hebben jettafront of rallyefront dunne of dikke bumpers... zelf in elkaar knutselen of laten in elkaar steken (naar wens worden alle details van uw wagen aangepast mits meerprijs ) schaal 1:1 schaal 1:18 ik spaar nog ff door... ik wil hem zelf in elkaar steken (jammer dat ik nu geen nothelle velgen meer heb )
MEMBER OF TEAM VW-SPEED.NL Last edited by Jettameister : 21-07-2011 at 14:16. |
|
||||
|
||||
ahja...een bouwdoos (ZONDER velgen) kost 180euro voor diegene die interesse hebben
hij gaat er van uit dat de koper "zijn" velgen eronder wil
|
||||
|
||||
Dat is dat duitse jochie hier uit het int. gedeelte toch? volgens mij maakt hij die kits.
|
||||
|
||||
Quote:
klopt het zijn hun die die golfm mk1, mk2 en mk3 gemaakt hebben
|
||||
|
||||
Goed bezig hoor! Respect
|
||||
|
||||
Quote:
Golf 3 VR6 staat hier ook, echt n net model Bij mij in voorbestelling: - Scirocco MK2 GTX 1:18 - Golf MK2 Rallye 1:18 - Golf MK1 Cabrio Sportsline 1:18 |
|
||||
|
||||
ja ze maken leuke modellen de heren van otto,
de golf 1 heb ik over getwijfeld maar heb er eigenlijk helemaal de ruimte niet voor. heb wel de rallye bestelt deze wil ik eigeniljk toch dan nog wel graag hebben en dan kap ik er voorlopig weer is mee want elke keer als ik iets nieuws bestel verdwijnt er weer een ander model terug in de verpakking oid en dat is ook zonde
|
|||
|
|||
hallo vw model gasten ja sorry ik ben nieuw hier
hallo ik ben nieuw zag zoveel leuks denk moest maar eens contacten leggen want ook ik ben een gekke verzamelaar van modellen en heb ook nog wel leuke dingetjes die jullie aan zullen spreken
heb zelf mijn verzameling met golf 1 modellen ver bij elkaar dacht ik |
|
|||
|
|||
heb van vitesse
LS in groen,blauw,rood en geel/oranje GTI zilver en rood solido rode gti sunstar zwarte GTI GLI blauwe/zwart cabrio,zilver/beige cabrio en witte usa uitvoering alle met opendak en donkergroen met dicht dak zag dat er ook nog andere cabrio modellen zijn rood en zelfs geel met dicht dak wie kan mij daar meer over vertellen of heeft er misschien 1 te koop?? dan hoor ik dat graag heb ook nog leuke modellen van caddy in 1/18 enkele voor verkoop dus wie kan me zeggen wat ik wel compleet heb van boven genoemde modellen alvast bedankt |
|
||||
|
||||
GEZOCHT....
VW CORRADO 1:18 REVELL... Mag zonder velgen... nieuw of gebruikt...