|
View Poll Results: Kom jij ook naar de flitsende Volksforum meeting ??? | |||
Ja ik kan niet wachten tot 26 maart | 85 | 36.32% | |
Nee dan hou ik nog mijn winterslaap | 20 | 8.55% | |
Ja tuurlijk : maar alleen als we een groepsfoto maken waar we elkaar allemaal knuffelen | 47 | 20.09% | |
Gewoon Nee | 14 | 5.98% | |
Ja want dan zie ik eindelijk de gezichten bij de namen : gezichten veranderen niet maar de namen wel | 32 | 13.68% | |
WTF is het Volksforum | 24 | 10.26% | |
Ik heb geen eigen mening dus ik rij wel met iemand mee | 12 | 5.13% | |
Voters: 234. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Stelletje mietjes !!
gewoon stug de zomer wielen eronder !!
|
||||
|
||||
Quote:
Was mijn mailtje voor de sticker nog op tijd?
|
||||
|
||||
toevallig nog iemand een pot unisnol staan?
en die hem toevallig mee neemt naar de meet? stuurt maar een PM als je wilt/kunt/hebt....
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
Quote:
stuur chris (crosne) ff een pm, hij is de unipolsnol
|
||||
|
||||
Quote:
dat was um, wist dat er hier 1 zat die polsnol was
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
O O O het weer moet nu toch echt beter worden !
Anders kan ik de Le Mans er niet onder zetten voor volgende week ! Hier sneeuwd het al weer een heel klein beetje
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
Mietje! |
|
||||
|
||||
Hahahahaha en bedankt he !
Nee was er zeker van overtuigd dat het beter werdt deze week Maar het kan nog !
|
||||
|
||||
neem m'n berenvel, gas-stel de knakworsten en gluhwijn wel mee
|
|
||||
|
||||
ey mensen, zoals het er nu uitziet wordt er tijdens deze meeting veel geknutseld aan mijn auto. Ik vroeg mij af of dit op prijs gesteld wordt? Mijn auto wordt ge-un-pimped, dat betekend dat er weer een originele gril inkomt met rood randje en verstralers, originele spiegels in kleur (ipv Cup) en originele ruitenwisser (ipv enkele wisser) alles wordt geruild met een ander forum lid...
Kortom; vinden jullie dit oke tijdens een meet? Ik vind het wel passen bij volksforum dat wel, back to original...
|
|||
|
|||
ik zou niet weten wat er op tegen is
maare, ik vroeg me af hoeveel mensen er verwacht worden? redelijk veel denk ik zo... p.s. MARCSKI of GERT, ik wil een shirt!! heb gemaild |
|
|||
|
|||
Kan iemand hier uit Friesland al iets zeggen met z'n hoeveelen we hier vanuit Drachten vertrekken
09:15 uur McDonalds Drachten McDonalds Heerenveen McDonalds Joure en welke route gaan we verder volgen richting knuffelcity Bunnik Wat doen we trouwens indien er één uit de stoet moet stoppen voor peut of een sanitaire stop |
|
||||
|
||||
Quote:
Geen idee of wij daar ook komen, misschien dat wij iets eerder gaan
|
||||
|
||||
Quote:
11.00 uur Heerenveen Denk dat iedereen het beste op eigen gelegenheid naar Heerenveen kan rijden en van daar uit als colonne rijden. Omdat het grootste deel van de stoet (vanuit Burgum) uit trunkers zou bestaan en die anders gaan rijden. Wij vertrekken vanuit Noardburgum om een uur of 10 zodat we ruim op tijd in Heerenveen zijn. Rijden via Joure (A6)/ Almere (A27)/ Utrecht (A12)/ Bunnik. Lijkt mij ff het handigste voor nu! Dus als je 10.15 uit Drachten vertrekt ben je er ook ruim op tijd. 9.15 is wel erg vroeg
Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! Last edited by Beetlefreak : 18-03-2006 at 01:05. |
|
||||
|
||||
Wat doen de brabanders?
|
|
||||
|
||||
Deze Brabo moet er al wat vroeger zijn ..
Maar er is animo genoeg lijkt mij om gezamenlijk te rijden |
|
|||
|
|||
Quote:
is bij deze ook mijn vraag |
|
||||
|
||||
Quote:
ik ook.. kom uit omgeving roosendaal.. kan zowiezo wel een stoet(je) met matheo beginnen denk |
|
||||
|
||||
Nog mensen uit omgeving Emmen, Hoogeveen, Zwolle die naar bunnik gaan
|
||||
|
||||
Rijden via Joure (A6)/ Almere (A27)/ Utrecht (A12)/ Bunnik.
Lijkt mij ff het handigste voor nu! Dus als je 10.15 uit Drachten vertrekt ben je er ook ruim op tijd. 9.15 is wel erg vroeg [/QUOTE] Lijkt me wel super als we in 1 grote colone achter elkaar rijden