|
|||
|
|||
Quote:
Dat lijken mijn wielen wel, die nu bij velgrenovatie.com zijn. Ze zien er echt hetzelfde uit. Zelfde breedte, gouden boutjes, de pockets en OZ logo's heb ik classic grun LC6U laten spuiten. Heb je daar meer foto's van? Want als dat zo is, dan is dat natuurlijk niet de bedoeling.... Edit Het zijn niet de mijne, ik heb een buitthread gevonden van deze auto.
www.vwmovement.nl Mijn auto topic: http://www.golfcabrio.com/viewtopic.php?f=34&t=31247 Last edited by M1974 : 03-05-2012 at 05:40. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zou wel een schande zijn inderdaad, lijkt me toch heel toevallig! |
|
|||
|
|||
Jelle, Ik heb zijn built threat gevonden op cleaned, gelukkig zijn het niet mijn velgen, maar ze zijn wel een heel eind hetzelfde opgemaakt. Hij heeft ze ook al twee jaar. Ik de mijne alweer ruim 4 jaar.
Ik was wel goed verschrokken, want zoveel setjes OZ executive zie je niet. Zeker niet als ze ook nog nagenoeg hetzelfde opgemaakt zijn. Ik weet het bestaan van 4 andere sets in NL en Belgie en 2 sets in Engeland. Hier nog even een foto van mijn auto vorig seizoen.
www.vwmovement.nl Mijn auto topic: http://www.golfcabrio.com/viewtopic.php?f=34&t=31247 Last edited by M1974 : 03-05-2012 at 18:52. |
|
|||
|
|||
Damn wat een heerlijk topic dit.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Quote:
Weet iemand welke kleur dit is? Dacht zelf misschien de: L320 Dolphin Grey Light, maar dit is slecht te zien op een beeldscherm. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
die velgjes heb ik ook liggen om op te knappen
zullen er toch iets beter uit zien met een strak bandje denk ik lekkere blast terug in de jaren '80 |
|
|||
|
|||
Yep daar heb ik ook nog een setje van liggen.
Dit is inderdaad wel oldskool 80-ies. Misschien ze er toch maar onder gooien... |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Gaaf!
|
|
|||
|
|||
heel cool
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dus dan zou je nooit iemands wagen kunnen overnemen? |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Quote:
wat voor spatbord verbreders zijn dit?? |
|
||||
|
||||
Quote:
Rinspeed volgens mij, dit is wat erbij stond: Amilite Sunroof/Rinspeed VW Golf Mk1 Turbo |
|
||||
|
||||
Quote:
En 1979, Frank M. Rinderknecht, fondateur de Rinspeed, présente la Golf Turbo basé sur la Golf GTI avec comme particularité un kit carrosserie, des optiques rectangulaires, et une péparation moteur. Aldus: http://golfstory.free.fr/php_photos...olf1bizarre.php |
|
||||
|
||||
Mk1 vr6 van een maatje van me.
Met EuroWise steunen en aandrijfassen. Trouwens, die steunen van Eurowise zijn wel aan te bevelen! Past perfect, en hij ligt er zo mooi in! Kwestie van kost wat, heb je wat.. Verder complete kabelboom/zekeringkast tellerbak omgegooit van een passat in de golf 1. Last edited by EelcoB : 21-05-2012 at 13:29. |