|
||||
|
||||
Wow, die bbs-en zijn echt mooi geworden!!
|
|||
|
|||
Quote:
zo staat ie nu op zijn wielen moet alleen nog de schroefset monteren en vooraan de verstelbare camberplaten plaatsen de komen ze wat meer in de voorste schermen voor en na |
|
||||
|
||||
nice, idd schroefset zou hem goed doen
|
|||
|
|||
Quote:
zeker weten maar niet tegen haidy zeggen,zij wil hem namelijk niet verlaagd hebben bang dat alles weer aanloopt op drempels |
|
||||
|
||||
Quote:
hahaha, dat ondervind Stephanie nu ook wij zeggen niks daarom gaat ze zeker vaak op de fiets ? velgen staan iniedergeval erg netjes, had je ook al naafdoppen?
|
|||
|
|||
Quote:
naafdoppen zijn besteld hopelijk maandag in huis |
|
|||
|
|||
zooo, heb alle paginas ff doorgelezen. en dit zijn nog is mooie projecten, ga door zou ik zeggen!
|
|
||||
|
||||
Is de koets al te koop...? :-)
|
|||
|
|||
Quote:
kwartje valt niet sorry |
|
||||
|
||||
Sommige mensen geven het op met zo een uitbundig project en verkopen de koets (chassis) ofzo ik snap het ook niet helemaal.
Had je je naafkapjes al?
Scirocco II 1.6 GT 1984 Last edited by mverh85 : 24-04-2012 at 16:25. |
|
|||
|
|||
Quote:
nou ik geef absoluut niet op alleen soms moet je geduldig zijn,ik heb helaas geen suikeroom die me kan sponsoren kapjes heb ik nog niet binnen |
|
|||
|
|||
He Michel,
Niet opgeven hoor Je inbox zit vol ik heb een vraag aan je die ik graag via de pb wil sturen!! Groeten, Rick |
|
|||
|
|||
Quote:
als het goed is, is hij nu geleegd,dus mailen maar |
|
||||
|
||||
wat is het rustig bij je kerel .
ben je druk ???? of weer sparende , net als ik .
|
|||
|
|||
Quote:
hee robje idd weer druk sparende,aan het eind van de maand gaat de koets naar duitsland om gedompeld te worden,wat een geld kost dat geintje zijn je dempers voor de maten al aangekomen? |
|
||||
|
||||
zijn je dempers voor de maten al aangekomen?[/QUOTE]
nee nog niet want het word waarschijnlijk weer iets heel anders , maar daar ben ik nog mee bezig . wil wel deze maand de remmen ,gaan bestellen . en alle pijp en alu wat ik nodig heb. hoop dat het gaat lukken .
|
|||
|
|||
ijdje stil geweest,heb vandaag in duitsland bij cae een shiter opgehaald en een setje ronal racing centers
|
|
||||
|
||||
nice!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hee Skywalker, ga je tegenwoordig speciaal naar Duitsland voor het ophalen van een SHITER Last edited by DutchBuild : 16-06-2012 at 20:17. |
|
||||
|
||||
Met zulke updates mag t best een tijdje stil zijn.. zeer mooi spul weer