|
||||
|
||||
Heb je iets gevonden dat je wilt kopen, verkoper benaderd en alles prima in orde,
pb'tje 2 voor de afhandeling en dan heeft meneer z'n meuk ineens al verkocht ..
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
Jullie hebben het dus ook gezien http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=91003 Ik ga straks even op zolder kijken en even zien of ik nog een schroefje kan vinden om de deurslinger van ee golf 1 mee vast te zetten. Vast wel iemand die daar €0.10 voor over heeft Last edited by Domi : 10-10-2011 at 19:26. |
|
||||
|
||||
tja,tis gewoon godgeklaagd soms,erger me er blauw aan.als je alle serieuze posts van de trash scheidt,hou je nog geen pagina over.en stuk voor stuk te bedonderd om iets in te tikken in het search balkje.
|
|||
|
|||
Het is inderdaad belachelijk.
Maar ook belachelijk dat er niks aan wordt gedaan. Als je 1x oftopic reageert in zo,n topic is het gelijk weg, ze kunnen beter de topicposter verzoeken om alles in 1 topic te zetten. De resterende 2miljoen topics van die persoon kunnen dan mooi dicht. |
|
||||
|
||||
ik denk dat het de mods inmiddels ook wat boven het hoofd groeit.....helaas.
|
||||
|
||||
Mods zijn er druk mee bezig.. Vergt meer aanpassingen dan gewoon even een paar topics.
|
||||
|
||||
Tevens zijn er verschillende leden (in het verleden) en recent op aangesproken.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Okay. goed bezig. Dan kan alles van vwroadstrijder nu mooi in 1 topic worden gepropt |
|
|||
|
|||
sj*z*s..... 3 gare uitlaatrubbers á €2,50 per stuk....
zoals Edje zou zeggen: in de kliko Toedeledokieeee |
|
||||
|
||||
Ik ben ook meer van het weggooien .. als ik er niet minimaal een tientje of 3 voor kan vangen dan vind ik het al
niet eens de moeite om het te koop te zetten (foto'tje maken, uploaden, posten, pb's, uppen, afhalen, etc.)
|
|||
|
|||
Quote:
Tja, wie gebruikt nou 2x hetzelfde rubbertje Quote:
idd, weg met die meuk. wat een tering werk om van elk klein k#t dingetje een foto te maken. En dat voor een schrale €2.50 Ik denk dat ik maar even 1 euro ga bieden Last edited by Domi : 10-10-2011 at 20:06. |
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.volksforum.com/forum/sho...=gratis+donatie
|
|||
|
|||
Quote:
Fuck ja, dat is ook een goed idee |
|
||||
|
||||
hehe, aan de hand van voorgaande posts moest ik even aan deze denken..
|
||||
|
||||
Quote:
Daarbij, spul wat je wegmietert is niet zeldzaam en/of duur en meestal klein spul, dus kan je beter even naar de lokale sloop rijden lijkt me.
|
|||
|
|||
Daarbij erger ik me hier wel eens aan de prijzen (zal vast al genoemd zijn). Veel 2ehands meuk wordt voor meer aangeboden dan nieuwprijs (a la uitlaatrubbers, maar kan meer voorbeelden noemen).
|
|
||||
|
||||
HEKEL aan:
WAT IS DE UITERSTE PRIJS?.... eehhh uiterste 285 miljoen euro?? Zie ik het nou verkeerd? Je vraag toch.."wat is je minimale prijs wat het moet kosten" toch?
|
|||
|
|||
Vliegroest!
Allemaal kleine bruine puntjes op mn kofferdeksel, balen!
|
||||
|
||||
ik erger me aan het feit dat er mensen zijn die in een "wie-ben-ik" topic gelijk beginnen te ouwehoeren over dat de smaak van de auto ruk is, en dat de gemiddelde forummer er wel niks aan zou vinden en blablabla.
als mensen zich hier aanmelden zeg je: welkom. en als het types blijken te zijn die het forum vervuilen dan merken we dat vanzelf. en als hun stijl van de auto niet aansluit bij de rest van de forumwagens dan merken ze dat vanzelf. het lijkt soms wel of iedereen met iets anders dan BBS en standaard koplampen richting het 100%tuning forum wordt gebonsjoerd. beetje jammer, niet? (zo dat was mijn ergenis voor vandaag ) |
|
||||
|
||||
Mn buurvrouw en buurmeisje!! Simpele kl@te lui, hoop dat ze er snel uit worden gezet!