|
|||
|
|||
Quote:
Toch raar dat dat kan gebeuren he? Alles stond stil behalve m'n gezicht Maarre........ coole mk4-tjes |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Die heb ik al gepost geloof ik, paar pagina's terug in groot formaat.. maar hij is opzich wel een repost waard
|
||||
|
||||
Golf 4 van een maat van me:
Was vroeger een diesel die flink opgevoerd was maar na veel problemen (en 2 motorblokken verder) is er besloten om na de invoer naar nederland er een 1.8 turbo in te hangen. Deze produceerd op dit moment ruim 400pk. Gr
|
|||
|
|||
Dat was toen toch die knaak, van dat filmpje met 900pk ...
Ik heb nog wel setjestd. bumpers liggen |
|
||||
|
||||
Quote:
respect man wat een strakke bora!!
|
|||
|
|||
In amerika snappen ze hoe 't moet |
|
||||
|
||||
Quote:
Rota maakt imitaties van alle bekende japanse wielen (vandaar ook die plaatjes met gebroken wielen ) waaronder dus een imitatie van deze: klikke Volk Te37, heel erg licht wiel ontopic:
Insta: @knarfmk1 @085mk1gearboxmount Project lightweight Te koop: Custom versnellingsbaksteun om een (085-) 5-bak in je 1100/1300 golf 1 te bouwen Last edited by knarfmk1 : 16-01-2010 at 23:00. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Frank nice wheels die rs6en
|
||||
|
||||
Spijt Martijn?
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben nooit zo van de aftermarket tuningsjizzell maar wat een vette koplampen zo met die dubbele lens!
|
||||
|
||||
Dan kun je me vast ook wel uitleggen waarom die rooie een laagje water in beide koplampen heeft
(niet al te serieus op ingaan hoor)
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
20vt is gebouwd door Carlo Hulsen he? heb hem daar al een aantal keer gezien Dikke motor , uiterlijk vindt ik iets minder