|
||||
|
||||
Wiellager bleek mee tevallen geluk enkelt een losgelope moer op de aandrijfas
achteraf gezien had ik mischien beter eerst zelf even kunne kijken maar was nogal tijd gebrekkig en wil morgen toch naar Fryslan , gister de auto gelijk netjes uit late lijne dit was nog niet gebeurd wielvlucht en sporing zijn weer helemaal top. rijd weer heerlijk had de auto liefst achter nog 2cm terug omlaag geschroefd maar geen tijd meer voor en weet dat die dan ook aanloopt eens kijken of ik voor volksdub nog zin heb om 25mm adapters te bestellen en te zakken
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 28-03-2016 at 20:39. |
|
||||
|
||||
kan ik um eindelijk in het echt zien.......heel mooi op die porkers.
|
||||
|
||||
thnx Gerben!
autotje heeft zich goed gehouden vandaag, heb er veel voor gedaan vandaag richting Fryslan af te kunnen rijden
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 25-03-2016 at 22:53. |
|
||||
|
||||
hij stond er top bij
|
|||
|
|||
Stond er vandaag netjes bij in leeuwarden!
Mooie edition! |
|
||||
|
||||
Thnx mense altijd leuk om te horen! daarnet even de dooie vliegen van de auto gehaald,
maandag ochtend vertrok ik alweer vroeg voor werk naar brussel daardoor helaas niet echt lang aanwezig gweest omdat ik goed optijd het bed in wilde net nog even nu ik terug ben de topics door gelopen en nog een fototje gespot
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Ha,die heb ik gemaakt Is een mooie auto ,heb m even bekeken op de meeting
|
|||
|
|||
ik zou alleen dat g60 embleem aan de achtekant verwijderen is nl van een corrado. een golf heeft zo,n rechthoekig plaatje met g60 als typeaanduiding verder mooie wagen
|
|
||||
|
||||
thnx voor het aanbod Boss, maar vind het voorlopig wel even prima zo
Auto gaat indd nog zakken dat is het geen waar ik nu het eerst mee bezig ga, Asap wil ik 25mm adapters bestellen zodat ik achter nog een 2,5cm +- kan zakken dan vind ik hem laag zat word dan weer ongeveer zo, zo stond hij toen het allemaal net zat gemonteerd maar liep me teveel aan
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 25-03-2016 at 22:50. |
|
||||
|
||||
zo vandaag weer wat gehobbyed aan de golf
aanzuigbakje in de goot voor gekit hier kwam de lekage van daan VWMotorsport stickertjes geplakt op de zijruitjes achter en even aan het schroeven gweest auto 2cm lager gezet achter op de laatste foto zie je gelijk het deukje dat ik er pas in heb gereden op de doorgaande weg een bocht naar links die ik iets te strak nam omdat ik dacht dat de genen van opzij door reed overzicht fotos zullen volgen binnekort weer eens wat fototjes schieten oid
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 25-03-2016 at 22:50. |
|
||||
|
||||
Lekker bezig geweest.
En was het rubber een beetje gaar van dat rooster. |
|
||||
|
||||
ja dat was die zeker thnx voor de tip ik hoop dat het lekage probleem opgelost is nu
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Beter dat het verholpen is.
En nu maar hopen dat het zo blijft. |
|
||||
|
||||
indd piet,
daarnet toch nog even de pad op gegaan met mn cameratje is achter een 2tal CM's lager
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 25-03-2016 at 22:59. |
|
||||
|
||||
De auto staat te wachten voor VolksDUB morgen
verder begonnen aan het schoonmaken en schuren van de velgen toen ik dit tegen kwam: het kenteken FD-RB-31 in een spaak gegraveerd. auto bestaat niet meer de velgen gelukkig nog wel alle velgen zijn inmiddels klaar om geprimerd en gespoten te worden. gelijk zullen dan de zijspiegels zwart worden gemaakt en de wisserhouders ook nog een weekje werken dan zulle de update's volgen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 25-03-2016 at 22:57. |
|
|||
|
|||
leuk idee om jou kenteken erbij te zetten in een andere spaak
|
||||
|
||||
Hey, je G6016V was echt dik, op volksdub ik was de jongen met de bordeaux rode golf vr6, waarvan je een mooie foto had gemaakt thnx man
|
|
||||
|
||||
Ee man,
nice je gesproke te hebbe en thnx voor het compliment je Vr6 stond er ook netjes bij! @Rick, had een leuk idee gweest indd maar velgen worden geheel overgespoten en gravering is inmiddels al weg geschuurd