|
||||
|
||||
Quote:
Haha, zou eigenlijk deze week 'n dag of vier daar zijn, maar de rest van de week hebben ze me al m'n vrije dagen al ingenomen, dus deze week ben ik er waarschijnlijk niet meer. Misschien dat ik 's avonds nog eens langs kom deze week als de rooie start.
|
||||
|
||||
Quote:
05-NNH-4
|
||||
|
||||
Quote:
snap er geen reet van,zogauw jij een golf in je bezit hebt zijn ze vaker kapot dan heel schiet het al iets op met de witte?of heb je daar niks meer aan gedaan? (is me niet helemaal duidelijk nl )
|
||||
|
||||
Quote:
Hahaha, 't is 'n gave. Geen idee wat 't precies is, ik denk dat de startmotor gewoon vast zit. Vanmiddag draaide ie even rond, en daarna heeft ie niks meer gedaan. Waarschijnlijk start ie morgenvroeg gewoon weer meteen als ik 'm start. Aan de witte is niks meer gedaan eigenlijk buiten het interieur.
|
|||
|
|||
Quote:
g*dver, die van jou is verser! heb zelf 12-nnb-1
|
||||
|
||||
Quote:
wat een goede koop kentekenverlichting wist je al
|
||||
|
||||
Quote:
Dan ben ik dat weer vergeten. Maar viel me inderdaad reuze mee. Nu alleen nog achter dat startprobleem komen.
|
||||
|
||||
Quote:
Ruilen?
|
|||
|
|||
Zozo,
heb net bijna heel je perso doorgelezen. helemaal super hoe je alles hebt gedaan en hoe je ermee bezig bent! Blijf hem volgen !
|
||||
|
||||
heey chris
ipv een topic vol gezwets gaan we binnekort wat werk verzetten he:p |
|
||||
|
||||
Quote:
Dit wou ik hier ook een keer plaatsen, lijkt meer op een msn topic dan een daadwerkelijk project! |
|
||||
|
||||
Quote:
D'r wordt wel gewerkt, alleen niet zoveel direct aan de witte. De afgelopen dagen vooral bezig geweest de rode weer de weg op te krijgen, en volgens mij is het nu redelijk gelukt. Vertrouw er alleen nog niet helemaal op dat ie elke keer gaat starten, maar we gaan 't zien. Afgelopen week ben ik bij iemand langs geweest die me de 3.6 V8 PT motor verkocht heeft om even het een en ander te passen en meten mbt de 4.2 V8 kop. Deze zou niet passen op een 4-cilinder onderblok, maar met wat werk is dit pas te maken. Zijn een hele avond in de weer geweest met het slepen met koppen en onderblokken tot we op 'n gegeven moment z'n complete garagevloer vol hadden liggen met grote lompen staal en alu. Veel spierpijn, kapotte handen en smeer, maar we zijn verder gekomen. Nu dus op zoek naar een losse 4.2 ABH kop van een Audi V8. Heb me laten vertellen dat die ook in de 100 en / of 200 geleverd is... dus wie meer weet mag het zeggen. En inderdaad, komende week waarschijnlijk weer effe terug naar de witte om er weer wat af te slopen. Vind de dingen die nu gedaan worden echter effe niet de moeite waard om updates van te posten of foto's van te maken, maar kan het mensen niet verbieden zo nu en dan het topic weer omhoog te halen. Wordt vervolgd.
|
|||
|
|||
Quote:
Moet je Vains eens een pb sturen
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
||||
|
||||
De 4.2 van de Audi V8 D11 (die ik dus heb) is een ABH blok
|
||||
|
||||
was jij niet die een bbs uitbouwset zocht..? voor je witte golfje..
http://link.marktplaats.nl/388892303 ik had hem gemaild hij vroeg er € 175 als dat niet zo is heb ik niks gezegd.. |
|
||||
|
||||
Nigel, binnenkort effe je Audi uit elkaar trekken dan?
Van de V8 weet ik dat ie de ABH had, hebben we van de week nog in handen gehad. Maar schijnt dat ie ook in de 100 of 200 heeft gezeten. Oettinger, thanks, maar 't was een Kamei X1 uitbouw die ik zocht. Een tijdje geleden ben ik via 't forum al aan zo'n set gekomen, zonder voorbumper, maar ben er toch over aan 't denken hem weer weg te doen. Weet niet hoe snel ik er weer op uitgekeken raak als het eenmaal op de auto zit eerlijk gezegd.
|
||||
|
||||
Quote:
Ja is goed, bel maar voor een datum De V8 is op de 200 gebaseerd, maar dan zit die kop alleen in de 4.2's. Bij de Audi 100 reeks zit het blok alleen in de ur-S4/S6 model, de motoren hebben dezelfde specificaties alleen durf ik niet met zekerheid te zeggen of hier een ABH in ligt of een variant hierop. Voor een kop kun je eens kijken op de onderdelenmarkt van www.audiv8.com
Bmw e61 530d touring Last edited by Vains : 31-10-2010 at 14:32. |
|
||||
|
||||
Quote:
alleen zie ik geen broodfan mee komen als jij er bent............ dus volgende keer aan de haren mee slepen!!! die zielige auto staat zowat te huilen met die dikke 1 cm stof erop.... |
|
||||
|
||||
Quote:
Met 't aanbod van de goulash is 't wel verleidelijker geworden effe langs te wippen. Maar, er wordt gewerkt achter de schermen. De kabelboom ligt bij Herm, dus hopelijk kunnen we over 'n tijdje de auto laten starten. En de schroefset, om die oude te vervangen die met de rooie is weggegaan, ligt ook al klaar. Beetje bij heel klein beetje komen we d'r wel.
|
||||
|
||||
langs wippen doan we heej neet
nou dan laat gaan..... dan zal ik eens kijken hoe snel je hier bent.... die goulash komt wel goed als ik maar minimaal een dag van te voren weet dat je komt dan is die lekkerder |