|
||||
|
||||
ook idd wel si benieuwd deze in het echt te bewonderen ziet er goed rap uit op het filmpje
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Quote:
hee pim ja op filmpje is het wat moelijk te zien ziet er altijd best traag uit maar als je goed luisterd hoor je wel hoe hij de 4e,5e en 6e versneling heen vliegt die rotrex is nu wel ingelopen denk dat ik volgende week nog effe de andere poeli erop zet dan zit hij rond de 475pk en volgende maand moet ik toch weer naar engeland met die van mark denk dat ik er achter aan rij en ook gelijk maar andere nokkenassen monteer gaat hij rond de 500pk zitten
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold Last edited by bivw 16vg60 : 07-03-2010 at 00:46. |
|
||||
|
||||
Houdt hem heel he! Gaat als de brandweer zo te zien
|
||||
|
||||
Quote:
Hé Corné, ik vind m niet traag op t filmpje hoor Klinkt als n malle zeg en gaat er toch goed vandoor! Maar ik begryp dat t nog niet genoeg is hahaha
|
|||
|
|||
Quote:
als je maat nog het schakel mechanisme wilde hebben moet je hem maar effe laten bellen
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
Quote:
Hey Corne, Degene waar je achter reed is de eigenaar van de firma Dampac en het is inderdaad een echte RS6. Hij gaat hem nu laten chippen.. Hij vroeg zich wel af hoe het mogelijk was dat een golf hem bij hield... Maar ik lees zo af een toe dit topic en respect voor het resultaat. Is toch ff wat anders dan mijn diesel ombouw in die ouwe bus van ons. Wat ik wel vindt is dat ie redelijk wat herrie maakt als je voorbij komt rijden, maar dat doet niet af aan het eindresultaat. Gr, Martin |
|
|||
|
|||
Quote:
haha nu nog effe achter die nieuwe witte m3 aan uit werkendam heeft mij 3weken geleden tot 2x toe helemaal schijt gereden was nog zonder rotrex nu nog maar is proberen wie is dat eigelijk toch maar snel effe andere poeli erop anders kan ik straks die rs6 van dampac niet meer bij blijven wat zal die beste man balle als hij straks gechipt is en ik hou hem nog bij ja idd maakt echt veel herrie maar heb geen plek voor betere dempers dus zal wel zo blijven verlopig
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Quote:
hee richard hou op begin weer te twijfelen ............... wat blijft zoon s2 rs2 mooie he zit nu toch in 1x aan kinderen te denken
|
||||
|
||||
weet je wat wat voor jou was geweest?
die a8 met die 5 pitter..
|
|||
|
|||
Quote:
nee is geen station hadden ze die maar in station dat zal een vette wagen zijn geweest
|
||||
|
||||
s6 c4 is zeg maar de station.. koplampen etc zijn allemaal gelijk
|
||||
|
||||
Top wagen
filmpke doet oe naar meer filmwerk verlangen, ge het de goeie keus gemaakt om em te houden zou echt zonde zijn geweest. groeten, roy
|
||||
|
||||
http://www.youtube.com/watch?v=Ndhq-iyzoJY
http://www.youtube.com/watch?v=5UqQgBMbVTs http://www.youtube.com/watch?v=T-MSEtPu4UY http://www.youtube.com/watch?v=UpAorADzGuo http://www.youtube.com/watch?v=r2wEtz_BoSE
|
|||
|
|||
zo weer even een update
want heb niet stil gezeten moesten hellaas nog wat aanpassingen gebeuren om het vermogen op straat tekrijgen en op tijd stil te kunnen staan hoop alleen dat ik hem voor de worthesee tour afkrijg de helft van ons is nog volop bezig denk niet dat alles van ons daar te zien is het EIP aluminium vliegwiel/koppelings set kon het vermogen niet aan ging tot 510nm nu he ik een sachs set met stalen vliegwiel gaat tot 750nm is wel een stuk zwaarder dan het EIP set hoop dat de bak nu niet zo hard meer rammeld ook de orginele R32 bak was veelste kort 1,2 versnelling had ik niks aan dus na lang zoeken een langere eind overbrenging gevonden de eind overbrenging orgineel van R32 is 4.2 en nu heb ik 3.2 dus kort gezegd word de bak +-25% langer heb ook 2x sperdiff van pelequin voor en achter licht nog in philidelpia was niet optijd binnen dus kon niet mee de container in dus wordt volgend seizoen dat die erin gaan en dan de remmen nog want dat is ook belangrijk wilde eerst naar 18inch velgen met 355mm 6pots maar vond 18inch niet zo mooi onder een rallye dus het blijft voor 328mm alleen komen er andere 4pots klauwen op groter past echt niet in 17inch en achter gaat het orginele 256mm set plaats maken voor 305mm 4pots klauwen komen vd week binnen twijfel alleen nog over de kleur geel of rood en dacht de laatste x dat ik ermee had gereden wat zwalkt hij achter ik dacht even banden oppompen maar waren allemaal nog hard tot ik mijn velgen eraf haalde en zag wat het was
|
||||
|
||||
wtf??
|
|||
|
|||
holly mary mother of jezus.. blij dat je nog rijd of niet dan...
|
|
|||
|
|||
Wat voor merk band is dat?? Er zal een reden voor zijn dat dit is gebeurd.
|
|
||||
|
||||
Quote:
da,.s logisch he alles heeft een reden, als je die wist was het probleem opgelost!!! |
|
|||
|
|||
Quote:
215/35/17 conti sp2 om 9,5j stond iets af wat getrokken denk ik voor oosterijk nog een setje 215/35/17 conti eronder en daarna er gelijk weer af en gewoon rechte banden erop of setje reseve wielen pakken hoef ik ook niet zo erg te poetsen