|
||||
|
||||
Wow dat ziet er goed uit!!! Ga zo door
|
||||
|
||||
Garage opgeruimd en deur eens opengegooid
Opvoerpomp is binnen, wacht nog op de 6bar pomp maar hopelijk deze week binnen dan kunnen we weer verder. Knipperlichten werken ondertussen ook normaal.
|
|||
|
|||
Blijft een vreselijk gaaf ding Erdem
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
wat een ONWIJS DIK PROJECT Erdem.
heb net je hele Topic doorgelezen en ben er denk een kleine 3 kwartier mee bezig geweest Heb hem natuurlijk al meerdere malen gezien maar nu zie je pas dingen die hiervoor nog niet eens opvielen ( en dat vind nog wel het mooiste ook denk). Ga zo door en spreek je snel. Ooh met MIVW heb ik toch vrij kunnen krijgen, dus zorg maar dat hij klaar is dan kennen we mooi die kant op
|
||||
|
||||
komt-ie dit jaar op de weg? ik ben ook benieuwd...
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
jij hebt wel smaak...
|
|
||||
|
||||
Bedankt allemaal! Ik hoop aankomende week weer wat eraan te doen, misschien eens starten....in juni wil ik hem laten afstellen op de rollenbank en daarvoor in ieder geval de ruiten erin lijmen en dan deurpanelen en afbouwen zeg maar. Ik wil wel heel graag dit jaar rijden ja.
|
||||
|
||||
Vandaag weer aan de rommel geweest. Accu aangesloten en een klik en klap en toen meteen maar losgehaald. Startmotor zit iets niet goed in, misschien toch niet goed inelkaar gezet. Ga hem niet meer uitelkaar trekken maar bestel morgen meteen een nieuwe dan weet ik zeker dat het goed is. En dan toch echt eens gaan starten.
Enige echte twijfel heb ik toch wel over het brandstofsysteem. 6bar is niet niks en hoop dat alles dichtblijft. Vind persoonlijk de normale slangenklemmen niet mooi staan in de kleine maten maar dichten wel goed af. Misschien iemand een idee voor zwarte/donkere klemmen? Ik ga het toch wel proberen en ik zie het wel.
|
||||
|
||||
Metalen klemmen nachtje in de WC ontstopper leggen. Zijn ze ook zwart.
|
||||
|
||||
http://www.alleslangklemmen.nl/
Dit is hun webshop: http://www.iq-parts-shop.nl/index.php/cPath/36 hebben ze alle soorten, maten en kleuren |
|
||||
|
||||
Die zwaarte heb ik al liggen maar zijn niet echt naar wens eigenlijk, denk wel dat ik ze monteer, blijft het in ieder geval dicht en dan rustig verder zoeken.
Wc ontstopper...haha geweldig, proberen zeker waard.
|
||||
|
||||
Wat een geweldige dag!!! Hij draait!!!
Even oliedruk opgebouwd en het was meteen tikkie lopen. Voor het feit dat hij draait op origineel management valt me nog best mee. Brandstofsysteem is dicht maar die 2e pomp gilt erover. Is nog geen prio maar daar ga ik zeker nog iets mee doen. Olie lekt bij het t stuk bij oliefilterhuis waar alle sensoren etc inzitten. Dit ga ik morgen nog even bekijken. Hieronder even een filmpje, heeft ongeveer 10min stationair gedraaid en thats it maar ik ben blij. Motor klinkt ook als een diesel maar als hij ff goed heet is geweest kijken we weer verder.
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Corrado VR6 Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California Last edited by René : 05-04-2014 at 21:04. Reason: mooi he, die youtube viewer |
|
||||
|
||||
Gaaf
|
||||
|
||||
Super mooi om te zien,eindelijk eer van je werk als je het hoort lopen.Pomp geluid is jammer maar dat zal vast opgelost worden jou kennende.
Maar echt een schitterende golf. Ben benieuwd naar filmpje hoe hij rijdt straks.
|
||||
|
||||
Klinkt goed !
Proficiat! Heb nog nooit een Mk3 zo naar mijn smaak gezien Succes met het oplossen van de kleine problemen, komt wel goed!
|
||||
|
||||
Mijn 2e brandstofpomp maakte ook aardig wat leven. Toen in rubbers gehangen en het was over
Sluit je de originele pomp helemaal niet meer aan? Ik heb dat wel zo gelaten op advies van JD zodat de 2e pomp niet zelf aan hoefde te zuigen, deze voert enkel de druk op.
|
||||
|
||||
Ik werk met 2 pompen de originele als opvoerpomp en de 2e als drukpomp.
Als hij op de brug staat kijk ik nog wel even naar dat feest
|
|||
|
|||
Super dat hij eindelijk heeft gelopen!!
|
||||
|
||||
Quote:
Zelfde als bij mij dus. Eerst zat deze recht tegen m'n carrosserie, met als gevolg een hoop herrie. Toen een stuk schuimrubber ertussen gemonteerd en het was (bijna) helemaal weg