|
||||
|
||||
Auto is veel te sjiek En netjes voor mat zwarte wielen!
Gewoon een set verdichte mercedes of audi wielen erop. |
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt voor je reactie Twan. Voor deze jongen geen verdichte velgen meer. Ik ga er nog eens ff goed over nadenken, mat of glanzend zwart. First things first eerst het interieur maar eens naar de bekleder dan zien we wel weer verder. Hoest met jouw cabby nog wat eraan gedaan ???? |
|
||||
|
||||
Hee kruikezeiker....
Als ge nou eens oe vrouwke velgen laat kiezen want gij kom er klaarblijkelijk zelf niet uit hahaha hoeveelste set is dit nu?! Voor de rest super autooke alleen de kap is niet echt mijn smaak qua kleur. keep it rollin'
|
||||
|
||||
Mooie cabrio!!! Ik zou originele smoke achterlichten erop zetten.
Ik ben het met Sandrez mee eens, een beige kap zou hem goed staan, maar over smaak valt niet te discusseren...blijft een gave cabby!
|
||||
|
||||
Quote:
Hmmm als t aan de vrouw zou liggen dan komen er van die a8 replica's op. Dat vind ze echt mooie velgen,de hartmann velgen vind ze niks aan Nee dat beslist de eigenaar zelf wel ff wat en hoe er op komt En ja ik ben nu eenmaal een echte Wheel Whore Sorry Quote:
Bedankt maar die achterlichten en kap blijven er toch echt op |
|
||||
|
||||
Quote:
uhmmmm idd das niet echt een lekkere keuze die replica's ben ik ff blij dat mijn vrouwke iets meer smaak heeft tsja dat je dat bent merk ik ondertussen ook wel
|
||||
|
||||
Dit vind ik wel een hele mooie combo
|
||||
|
||||
In het zwart lijkt me inderdaad het mooiste staan.
Quote:
Ik weet niet precies wat je wilt zien maar in dit topic zie je die van mij met 185/35 en 195/40 http://www.volksforum.com/forum/sho...hlight=hartmann |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat ziet er inderdaad wel gaaf uit. En is dat een beetje te rijden, of moet je oppassen met elk steentje dat op de weg ligt?
|
||||
|
||||
185/35-17 op een 8j gaat prima maar is inderdaad wel een beetje spannend met zandpaden en keien Persoonlijk zou ik deze combinatie alleen met een kwaliteitswiel doen en niet met een Sjaaksautoservice wiel
|
|
||||
|
||||
Quote:
De bedoeling is ook voor op een originele BBS LM velg In elk geval bedankt voor de info en foto's!
|
||||
|
||||
Zoek het verschil
voor na Tis een kleine update maar maakt het net weer even wat moderner. Golf 4 look pook en zo klopt het totaalplaatje ook beter. Zwarte pook en zwart stuur,zwart dash bij creme leer. Gisteren even mijn Hartmann/OZ wielen gepast onder een golf 3 van een maatje met air eronder,konden we beiden even meten hoe 8,5 j met 195-40-17 valt achter. En dat ziet er dan zo uit ongeveer: In het echt komen de velgen veel dikker over dan op de foto's ,maar t gaat even om t idee he. Laat de wielen voor komende zomer nog maar even zilver denk ik. Ik ga nu eerst maar eens op zoek naar air voor de cabrio Last edited by classic-edition : 17-01-2010 at 10:42. |
|
|||
|
|||
Quote:
NOG DIKKER!!!!!!!!! doe vooral je eigen ding............... centers in het bordeaux de bommmmmmmmmmm
|
|||
|
|||
195-17-40... Da's een platte band op een grote velg, haha!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik weet niet hoe je daar bij komt maar er staat toch echt 195-40-17 hoor |
|
|||
|
|||
Hmmm, toch apart dat het dan nog wel in het citeerde stuk van VAGSPASS staat, haha!
Maar we weten allemaal wat je bedoeld hoor Wielen vallen mooi zo bij Nick zijn auto. Zo moet het bij jou dus ook komen met air erbij?
|
||||
|
||||
Quote:
Ja gek he Jep en ben al in onderhandeling met een bss setje dus dat gaat goedkomen. Bij Nick z'n golf zijn de randen net als op de mijne nog niet gerold. Het kan dus uiteindelijk nog lager dan op de foto's alleen dan moeten wel mijn randen gerold worden. |
|
|||
|
|||
Wat voor BBS'n moeten er komen?
301's....
|
||||
|
||||
damn staat erg goed hoor die hartmanns!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Geen BBS setje maar BSS setje (air dus). Ga lekker op de hartmann/oz's in het zilver rijden vd zomer. |