![]() |
|
||||
|
||||
![]() Naar alle waarschijnlijkheid ga ik in september met de auto naar Engeland naar een treffen ben eens benieuwd..
Lijkt me mooi daar, wel moeilijk rijden maar dat zal wel wennen.. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hey ronnie, lijkt me leuk om mee te rijden... hoe stoer zou dat zijn nederlandse (blauwe) platen in engeland ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik rij vrijdags altijd route Limburg, met o.a Baarlo, Roermond, Sittard, Geleen, Heerlen, Meerssen, Maastricht, Lanaken, Maaseik, enz enz. René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
![]() Sittard daar werk ik René, laat me eens wat weten misschien zien we ons wel een keer.
|
||||
|
||||
![]() Net met TCZL even kennis gemaakt in Geleen bij de MC Donalds en met nog een paar anderen, leuk even met hun gepraat te hebben, misschien eens een keertje samen een treffen mee pikken.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Net even een mooie plaats gevonden voor een leuke fotoshoot..
Nu nog even een keertje erna toe gaan als het dag is hier alvast een voorproefje.. Denk dat het bij daglicht stukken mooier is, er zijn namenlijk verschillende muren daar en die staan allemaal vol met zulke kunstwerken ![]() ![]() Zijn iets onduidelijk gsm kwaliteit in het donker is niet al te best.. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Vandaag een nieuwe Hella lamp gekocht voor op de plaats van het vraagteken, onder de voorbumper, Dus een echte Hella mistlamp met chroom achterkantje, is weer eens wat anders. Ook heb ik de 1,5cm spacers vandaag gekregen alleen nog niet de bouten.
En vandaag is de afspraak gemaakt voor een nieuwe brandsofpomp incl filters en een aanpassing aan de uitlaat, hij wordt iets stiller nu, het word nu: -Harttmann spaghettie -Stuk 65mm RVS incl Powersprint 65mm demper -50mm RVS middendemper vervanger -Powersprint RVS einddemper waar een 65mm RVS stuk op wordt gezet zodat hij wel de zelfde look blijft houden maar een dieper donker geluid. Zaterdag brengen en dan kan ik hem woensdag weer waarschijnlijk ophalen.. Hopen maar dat hij dan wel volgas kan accelereren. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Wat doe je met dat ? bordje?
Heb ik anders wel interesse in...
|
||||
|
||||
![]() @Oldskool-II: bordje blijft bij de auto alleen op een andere plaats. Moet nog even kijken waar. Sorry.
@Jeroen Doli: Ja heb zeer zeker al veel aan de auto gedaan, maar wil eigenlijk nog een paar dingen doen, aan de auto. zoals: -Nieuwe deuren (misschien nieuwere type) -Nieuwe raammechanisme L+R zijn besteld. -Van de zomer spuiten in een andere kleur -Dakrekje of Thule dakdragers maar dat is eigenlijk noodzakenlijk voor de vakantie. -Schroefsetje van FK (Köningssport) Maar dit zijn eigenlijk wensen of het ook gaat gebeuren da`s nog maar de vraag.
|
||||
|
||||
![]() [QUOTE=De Limburger]@Oldskool-II: bordje blijft bij de auto alleen op een andere plaats. Moet nog even kijken waar. Sorry.
dat bordje is je imago geworden lekker laten zitten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() @Egon: Hoe bedoel je je imago? Denk je dat het echt laat zien dat ik het ben..?
Maar wil graag zo`n lamp maken onder mijn bumper en dan zit het plaatje in de weg snappie? Dus het zal eigenlijk moeten verhuizen..Zal eens kijken wat ik voor een oplossing kan vinden want het plaatje is inderdaad wel een handels merk geworden ja nu ik er over nadenk. Gr Ronnie
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. ![]() Last edited by De Limburger : 27-01-2009 at 21:40. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
berm licht cool ik heb die van mij er net onderuit gehaald helemaal maar de klote gereden ideaal met 13ers en dremels ![]() ![]() maar als je er nog een zoekt ik heb nog wel een goeie liggen met geel glas. en dan maak je maar van je imago ?-bordje een binnen spiegel ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja een bermlicht ja, ik heb de lamp vandaag binnengekregen, het is er zelfs eentje met zo'n kap voor ervoor om staanslag tegen te gaan, en daar staat weer groot in het zwartwit dan Hella op, ik heb ook de beugel al klaar is eigenlijk een kwestie van aansluiten en monteren..dus dat gaan we zo snel mogenlijk doen hé..
De spacers zijn nu weer netjes, waren helemaal geoxideert en op sommige plaatsen beschadigt, nu kan ik daar niet tegen dus heb ze maar even in de draaibank gespannen en er een heel ietsie pietsie beetje ervan afgedraaid, en opgeschuurt alluminiuim primer erop en mooi zwart gemaakt zodat ze teminste naar mijn doen netjes zijn kan er niet tegen als er iets niet mooi onder is gemonteert.. Zal vanavond nog even foto`s van de lamp en de spacers plaatsen.. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Hier dan de foto`s..
Bermlicht incl kap van Hella ![]() Lamp met de beugel, speciaal gemaakt om de lamp toch rechtop te monteren. ![]() Spoorverbreder 1,5cm ![]() Beide verbreders. ![]() Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Heb je bij die spoorverbreders ook de bouten?
|
||||
|
||||
![]() Nee nog niet maar deze zijn wel besteld..
Woensdag aanstaande zullen ze denk ik wel gemonteerd zijn.. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Lamp zit er op moet hem alleen nog even aansluiten..
Ziet er wel kinky uit hoor check it out.. Met kapje ![]() Zonder kapje ![]() Lichten aan.. ![]() Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Kun je hem niet iets verder onder de bumper krijgen??
René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
![]() Jawel maar dan hangt hij echt heel erg kort op het asphalt en ik wil hem graag heel houden snap je..
Gr Ronnie