|
|||
|
|||
Super mooi project!!! Heeft me zo geïnspireerd dat ik zelf mijn eerste luchtgekoelde project ga starten!!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is een heel groot compliment!! Dank je wel!
|
|||
|
|||
Hee Martijn, is echt een mooie kever geworden! Vooral als je kijkt naar met wat je bent begonnen. ik hoop em snel een keer in het echt te zien.
|
|
||||
|
||||
Kom je ff naar airtime zondag?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ga het net niet redden! volgende editie zeker erbij. Valt tegen om apk/spuiten/taxatie beetje snel na elkaar te regelen...
|
||||
|
||||
Quote:
Ja inderdaad stom van me Erg mooie kleur zo. |
|
||||
|
||||
Even geleden
Het is weer even geleden.
Aangezien de spuiter niet veel tijd had om tussen normale klanten door aan de kever te werken, nu pas een update! De kever is weer helemaal strak. Afgelopen zaterdag APK-klaar gemaakt. -Deur geassembleerd -Kenteken gemonteerd -Spatbord r-voor gemonteerd En sinds een paar jaar heeft een weer een emmer met shampoo over zich heen gekregen! Deze week APK, Remmen ontluchten, uitlijnen en insert plaatsen boutje olieklep. Komende zaterdag laatste chroom en details monteren. Morgen de taxateur bellen om zsm een afspraak te maken. VAGFEST gaat hij zeker halen!
|
||||
|
||||
Nice Ampi.. wel ff die nrplaat anders monteren, dat gaat niet goed zo als hij straks omlaag staat
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens APK moet hij vanaf 20 meter afstand leesbaar zijn. Natuurlijk gaat het zo niet werken als ie nog wat omlaag gaat. Komt goed! Nog naar de meeting geweest vandaag?
|
||||
|
||||
Quote:
Ja was met Rickert en Meijer even afgezakt naar België.. was wel aardig, geen spektakel. Zo even een meetingverslag aanmaken
|
|||
|
|||
ziet er goed uit martijn!
|
||||
|
||||
ziet er goed uit broeder!!!
kan niet wachten om een stukje mee te tuffen, na er toch ook wel een paar uurtjes in gestoken te hebben ben echt benieuwd!!!! |
|
|||
|
|||
Mooi man!
Niets meer aan doen
|
||||
|
||||
Quote:
Niet meer aan doen? Ziet er ook niet uit zonder chrome strips aan een kant. Hij is gisteren APK gekeurd, in ieder geval poging tot. Lijstje met afkeurpunten: -Achterlichten werken niet (waarschijnlijk los contact) -Afstellen koplampen -Deur afstellen (stelt ook niets voor) -Ruitensproeiers afstellen De punten die me zorgen baren: -Wiellager linksvoor en rechtsvoor schuurt, hopelijk is deze gewoon droog en is invetten voldoende. -Het meest zorgwekkende punt is het volgende; Er zit heel veel speling op de rechts-bovenste draagarm. Deze zit als het ware los in de bovenste as-buis. Wiel is hierdoor paar cm in alle richting te wiebelen. Vandaag aan de slag gegaan met de punten. Ik had al een reserve draagarm en urethaan bussen stand-by, maar gelukkig niet nodig. Bleek dat draagarm niet volledig over verenpakket heen zat en niet goed vastgeschroefd zat. Stukje speling zat ook in de remtrommels, die tot wiellager uit elkaar gehaald, lagers zagen er goed uit (had wel nieuwe lagers, maar niet de goede maat!) dus opnieuw in de bokken-pielen-vet en gemonteerd, schuren nu niet en geven trommel/wiel minder speling. Tevens rubber in deur gelijmd, spuiter gaat die afstellen. Achterlichten blijken ineens mysterieus weer gewoon te werken! Koplampen worden afgesteld door APK meester en ruitensproeiers heb ik zelf nog even ge-fine-tuned. Hopelijk kan hij snel weer opnieuw worden aangeboden voor apk. Nog een avondje terug voor optische puntjes op de i (Rubbertje onder raam, paar chroom strips, antenne, embleem, deurpanelen) 9 augustus taxatie!
|
||||
|
||||
Prachtig Martijn!
Succes met de volgende APK-beurt, hoop dat ie 't gaat redden kerel!
|
||||
|
||||
Een superresultaat wat je hier neergezet hebt, echt een plaat van een Käfer geworden! Dit soort projecten doen mij als hardcore watercooler soms zin krijgen in het bouwen van iets dergelijks!
Quote:
Tsja, echt een reply van toegevoegde waarde...
|
|||
|
|||
Quote:
Sorry martijn, dat was me niet opgevallen. Ik bedoelde dat de kleur en de stand hoe die nu staat super vet is.. Succes met de punten die je nog moet doen!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik snap je wel hoor Was maar geintje!
|
||||
|
||||
Quote:
Dat mag je vinden, moet je lekker met jouw kever doen! Succes met de resto, ga m in de gaten houden.
|
||||
|
||||
Laatste nieuws: 2 Jaar verse apk!