|
||||
|
||||
Mijn vriend verzameld allemaal vrachtwagens.
Ik wil slechts 1 modelauto maar die is bijna nergens te vinden. de JETTA MK2 Jullie suggesties???
|
|||
|
|||
Ja die zoek ik dus ook...
Nou was er afgelopen weekend een modelauto beurs in Houten waar ik even met een Duitse verkoper heb staan praten, die man had het er over dat er een japanse fabrikant van modelauto's was (hij wist niet welke) die deze maakte in 1:18... Ze waren wel zeldzaam en vrij prijzig had hij het over. |
|
||||
|
||||
Ik moet gewoon dat 1ne model hebben
|
||||
|
||||
in pre-order
Last edited by Sponze® : 12-04-2011 at 18:13. |
|
||||
|
||||
nog eentje in pre-order
|
|
||||
|
||||
de Vr6 is er 1 die ik hier ook nog graag zou willen ja golf 1 heb ik al van solido
voor de Edition One van Otto nu een plexiglas kistje bestelt kan die mooi daar in staan
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Dit is wel n 16S Oettinger he Heb nu nog steeds alle gesloten Golf MK1 in 1:18 die uitgekomen zijn, van Vitesse, Sunstar en Solido. Daar komt nu de Oettinger van Otto ook bij |
|
||||
|
||||
klopt indd dat het de 16s maar ik heb maar max een model of 8 in het zicht staan en de rest verdwijnd steeds in een la netjes ingepakt en ben eigenlijk zowat compleet alleen m'n norev golf 5 mag nog verdwijnen verder geen meer
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
p.s. neem voor een Jetta 2 eens contact op met dit bedrijfje -
http://www.tinytoycars.com/advanced...ords=volkswagen heb een jaartje terug een tijdje met deze beste man staan praten (hij had een Sirocco 2 GTX die ik zocht) en hij gaat dus regelmatig naar DU om daar inkopen te doen.... Wie weet.... |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
keurig model, heb er nog over getwijfelt..
toch maar besloten enkelt de mk3 vr6 te bestellen
|
||||
|
||||
Quote:
enige fabrikant is Schabak..
|
||||
|
||||
Quote:
Merk is FAW, deze maken de chinese versie van de Jetta in 1:24,.. Ik heb er zelf ook 2, ben nu op zoek naar t nieuwste model
|
||||
|
||||
Spaar al 25jaar vw 1:43 .
van 1940 tot 2011 heb ik zoals de auto s en bussen bijna compleet . nu nog in bestel sp2. |
|
||||
|
||||
Die Subaru is stoer!!! Zou mijn vriend helemaal gaaf vinden. Hij is namelijk helemaal in to the Subaru Impreza!!! Rijdt zelf ook GTT
Ik zal eens kijken of ik daar de Jetta 2 kan vinden
|
||||
|
||||
Ben werkzaam geweest bij NEO scale models als product ontwikkelaar..
Hobby gehad aan modelbouw... Nu soms nog eens een Mini stance met modelautos... Corrado van shabak. 1:43... met rs2 wielen... kleur wordt vervolgd... T2 verjaardags kado voor iemand...
|
||||
|
||||
En zo staat de vitrine er nu bij
en de polo 2/2f afdeling |
|
||||
|
||||
@ Lady Jetta: dit is 1 van de 15, 1:18 Impreza schaalmodellen die ik heb staan!
Ben nog steeds druk bezig met het verzamelen er van, ze worden alleen steeds schaarser, en om die reden ook duurder (vooral de diecast modellen van de GTT)
|
||||
|
||||
@cdebruyn: Hij wil nog wel een model maar dan persee het type van 1998 4deurs en ik heb begrepen dat die er eigenlijk bijna niet zijn net zoals de Jetta 2.
Daarnaast verzamelt hij nog allemaal truck-modellen. Als ik zelf een leuk miniatuurtje tref dan neem ik het ook wel mee en zet ik het er mooi tussen in