|
||||
|
||||
Ik ga morgen beginnen aan een proeftijd van 1 maand bij de merkenbouwers in Kerkdriel als grafisch ontwerper.. eindelijk
|
||||
|
||||
Succes met Rakker uit laten Misha...
|
||||
|
||||
'Ben jij de account director m/v die: onze hond Rakker leuk vindt en hem af en toe uitlaat'
Quote:
|
||||
|
||||
Oja buiten mijn baantje als it baasje studeer ik bij op BI van de Fontys in Eindhoven.
|
|
||||
|
||||
ik ben op het moment even fulltime taxichauffeur, normaal ben ik student ^^
maar dan met een jaartje sabbatical teveel met auto's bezig |
|
|||
|
|||
Ik ben traffic installation engineer,
houdt eigenlijk gewoon in dat ik alle besturingssystemen in en om de weg installeer, dit loopt uit van verkeers licht besturings computers tot de systemen die de signalering boven de snelwegen hangen.
|
||||
|
||||
ik ben nog steeds student, ben als het goed is dit jaar klaar.
ben dan software engineer en werkt nu op zaterdag ben tnt pakketservice, dus als er vragen zijn over hoe pakketjes bezorgt worden hoor ik het wel |
|
||||
|
||||
vanuit welk depot? wij rijden veel pakketjes voor tnt.
|
||||
|
||||
ik zit in Wijchen bijsterhuizen. woon zelf in oss
Quote:
|
|
|||
|
|||
Ik werk als constructie/bankwerker/lasser bij van der Donk constructie
uit Boven-Leeuwen. |
|
||||
|
||||
werkzaam bij adc autogroep (vw & audi dealer) in veghel als monteur(leerling)ook nog 1 dag in de week op school (BBL opleiding).
Gr Thijs
|
||||
|
||||
Quote:
gefeliciteerd, ik ben eigenlijk communicatiewetenschapper/markt analist, maar dankzij deze fijne recessie ben ik opt moment grafisch vormgever bij bohil media. ook leuk! |
|
||||
|
||||
Koninklijke Marine
|
||||
|
||||
Wapentechnicus F-16 bij de Luchtmacht.
|
|
|||
|
|||
Restaurant manager bij van der valk in Nieuwerkerk aan de ijssel
|
|||
|
|||
sinds afgelopen maandag werkzaam bij een kaas verwerkend bedrijf als onderhouds monteur.
gr. Martijn
|
|||
|
|||
auto monteur bij volkswagen de vallei auto groep in Veenendaal, Sta meestal op de express servies dus als je, wat nodig hebt komt maar langs
|
||||
|
||||
vandaag m`n laatste schooldag gehad heb nu m`n diploma als elektromonteur maar helaas nog geen werk.
veel gesolliciteerd maar weinig reacties gekregen dus vandaag maar ff bij het uitzendburo geweest dus als iemand nog wat weet ? |
|
||||
|
||||
Quote:
haal voor mij ook even een espresso en een broodje bal dan iig gefeli,beter als niks doen....
|
|||
|
|||
ik ben licht en geluidstechnicus in een theater. Daar begeleid ik de bezoekende gezelschappen en zo nu en dan maak ik zelf lichtplannen en bedien ik licht en geluid voor amateurverenigingen.
|