|
View Poll Results: Kom jij ook naar de flitsende Volksforum meeting ??? | |||
Ja ik kan niet wachten tot 26 maart | 85 | 36.32% | |
Nee dan hou ik nog mijn winterslaap | 20 | 8.55% | |
Ja tuurlijk : maar alleen als we een groepsfoto maken waar we elkaar allemaal knuffelen | 47 | 20.09% | |
Gewoon Nee | 14 | 5.98% | |
Ja want dan zie ik eindelijk de gezichten bij de namen : gezichten veranderen niet maar de namen wel | 32 | 13.68% | |
WTF is het Volksforum | 24 | 10.26% | |
Ik heb geen eigen mening dus ik rij wel met iemand mee | 12 | 5.13% | |
Voters: 234. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
is dit een meet en greet?
|
||||
|
||||
Quote:
op en neer naar texaco is voor mij exact tien minuten (op EN neer dus he !) en tanken doe ik op kosten van de baas edit: waarom is iedereen trouwens opeens zo bezorgd om mijn APK? bang dat ik niet goed aankom? how sweet!!! dit wordt een echte knuffeldag, ik voel t nu al |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
nee nee nee nee neeeeeee tis een meet, kuddle 'n' greet |
|
||||
|
||||
gang bang orgie ,waar ook geknuffeld wordt
|
|||
|
|||
Nog iets minder dan twee weekjes.......Spannend!!
|
||||
|
||||
Ik ben ook aanwezig alleen niet met me eigen Golfje
|
|
||||
|
||||
Zal het dan toch gebeuren dat de winter weg gaat en het lekker weer gaat worden !
Tis de bedoeling dat ik eind deze week de Le Mansen eronder zet en en volgende week de voorkant nog iets ga verlagen ! Maar ja dan moet het zout wel weg zijn he !
|
||||
|
||||
Nou hier is de straat nog spierwit van het zout, dus noway dat de hoepels bij mij er al ondergaan. Al hoop ik stiekem wel dat het de 26ste schoon genoeg is
|
||||
|
||||
k ben dr dan ook bij en krijg van heeeel veel mensen onderdelen meegenomen voor IKKE!
nou weet ik alleen niet zeker of ik nog iedereen onthouden heb... zou iedereen waar ik onderdelen bij besteld heb mij effe n PB-tje kunnen sturen met als titel VF-Meet waarin je effe zet wat ik bij je heb besteld? ook is t misschien handig als je effe zegt in welke auto je komt zodat ik een beetje n herkenningspunt heb je kan me ook bellen als dat makkelijker lijkt : 06 danku allen feestelijk en tot op de meet! greets, chris edit: mocht er nog iemand interesse hebben in een van de onderdelen uit mijn verkoop topic kan ie t vtv effe laten weten, dan kan ik t meenemen moet t wel zeker zijn dat t verkocht is, anders ga ik niet zeulen! en boot-sale mag niet, dus dan moet t ok weer terug!
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by Gert : 10-12-2006 at 11:46. |
|
|||
|
|||
Wij zijn er ok.
Met 2 auto's, de passat en een polo 6N2. Als het weer een beetje meewerkt. |
|
||||
|
||||
Wie (Belgen) gaat er naar de VF meeting? Ikzelf vertrek wss al met 3 auto's vanuit Oostende. Mss samen rijden
Last edited by DeNB3rt : 14-03-2006 at 18:01. |
|
||||
|
||||
en wat als het stort regent? partytentjes
|
|
||||
|
||||
Allemaal bij mij in de bus
|
||||
|
||||
Quote:
ik rij met een belg mee of een belg met mij mee... maar we zijn in vijf minuten aan de pomp
|
||||
|
||||
Quote:
lucky, hier bijna 300km rijden |
|
|||
|
|||
Quote:
ik denk dat ik me daily niet eens was...
|
||||
|
||||
Quote:
zou dr bij n tankstation geen wasgelegenheid zijn denk je?
|
||||
|
||||
Quote:
denk dat ik ook op mijn wintersteelies kom..
|
|||
|
|||
Quote:
Super dat je toch de moeite neemt man!