![]() |
|
||||
|
||||
![]() *slik*
|
||||
|
||||
![]() ....
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Firma Tanke in Gildehaus misschien?
www.tanke.de en heb je Retek al geprobeerd in Emden? http://www.retek.de/ btw. superkeuze! Last edited by hajee : 09-03-2007 at 09:11. |
|
|||
|
|||
![]() Jonker in Huissen al geprobeerd?
|
||||
|
||||
![]() Wow! Ik duim dat je/we er alsnog een vinden voor je, want dit is gewoon super!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Kijk niet vaak meer op het forum (tja zit heel de dag al achter die rot pc op mijn werk) maar deze blijf ik toch graag voglen! hoop dat je snel een mooi blok vind. succes er mee.
|
|||
|
|||
![]() Zeer mooi project en zeer mooie motor! Maar kan zo'n bak al dat pk en koppel geweld wel aan?
Vooral doorgaan. En suc6 met het vinden van een motor!
|
|||
|
|||
![]() Wow wat een blok
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo'n 6.0 W12 in een fridolin zal je een schop richting top geven wat betreft projecten!
Heel vet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Je bent gek!
Wat gaaf! Hoop dat het gaat lukken!
|
||||
|
||||
![]() holy
![]() ![]() ![]() Heeft je baas niet nog een vacature vrij. ![]() Ik hoop dat het lukt met die motor te zoeken, zal ook wel een oogje open houden.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als ik geen andere kan vinden koop ik gewoon de motor die ik weet te liggen. Ps de motor op de foto licht bij audiparts en ga ik waarschijnlijk morgen ophalen. Helaas is deze motor wel overleden. Maar ik mag hem van coen gebruiken om alles op maat te maken. ![]() steven16v De bak is de enige optie die ik heb. hij mag niet te lang zijn en moet 2 wiel aangedreven zijn. Verder zou een sper ook wel prettig zijn maar dat kan altijd nog. Vermogen is een probleem, maar ik vertrouw op de tdi bak, omdat ik ook mensen ken met 500pk op een golf tdi bak. En de verhoudingen zijn zeer goed om het vermogen op de weg te krijgen. De top word wel heel hoog maar dat is niet echt de bedoeling van mij, Het is meer de bedoeling om lekker te kunnen toeren met een redelijk brandstofverbruik, Edrik Zo'n 6.0 W12 in een fridolin zal je een schop richting top geven wat betreft projecten! Ook wegens de motor zijn er steeds meer mensen geintreseerd om er wat aan bij te dragen, zodoende ben ik ook nog steeds bezig met dupont voor het lakwerk. En zelf lijkt het me wel gaaf om o'neill reclame er op te hebben. Verder iedereen natuurlijk bedankt voor de adressen en reacties. gr ruud |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Volgens mij hoef je niet te hopen bij Ruud. Z'n golfje is helemaal top, dus twijfel ik hier ook niet aan ![]() Heb net nog hier in de garage gekeken, maar ik heb geen W12 meer liggen. Sorry ![]() ![]() Quote:
Jou sport is om zoveel mogelijk brandstof te verbruiken? ![]() Verder; Respect ![]() Was al blij dat mijn 1600D het weer deed na de koppakking vervangen, zou hier niet aan moeten denken ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Feit blijft, dat dit wel één van de meest radicale projecten op de aardbol word! Ik heb nog nooit een W12 in een andere auto gezien, laat staan in een fridolin. Dit levert dus echt wel wereldwijd rspect op dunkt me. Keep on going ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik denk ook dat niemand hem meer gaat vergeten ![]() Wel een redelijk complete motor, zo te zien. ![]() en ook wel redelijk zwaar en groot ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by ruud's fridolin : 10-03-2007 at 17:12. |
|
||||
|
||||
![]() Is deze van audi-parts om te passen???
Of doet deze t???
|
||||
|
||||
![]() Hey ruud, wanneer tillen we hem 'effe" op zijn plek? Het blijft toch wel heel erg bruut hoor die 6 liter..........
|
||||
|
||||
![]() Speechless...
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dit vind ik lachwekkend:
![]() Zo'n busje en ZO'N motor ![]()