|
||||
|
||||
Quote:
Dankje! Heb jij het probleem met de schakelstang al in orde? Want ik ga waarschijnlijk ook met de standaard bak rijden.. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ben ik nu even niet mee bezig, is denk ik gewoon een kwestie van afstellen. Kan er nu ook moeilijk bij omdat hij niet op de brug staat. Mijn planning is om hem eerst lopend te krijgen. Wat voor bak ect wil je gaan rijden?
|
|||
|
|||
02a bak is toch geen bak die in een golf 1 ligt?
MK1 --> 20VT Last edited by Putje : 01-05-2016 at 21:33. |
|
|||
|
|||
Cupra bak is een 02j bak zelfde als de 02a alleen nieuwer cda is een bak code kan van alles wezen kwa codes.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik had nog niet eens gezien dat je weer een swap gaat doen Cool!
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt Rene! Hoop dat het een beetje loopt zo'n 20vt |
|
|||
|
|||
Loopt best aardig
|
|
||||
|
||||
Quote:
Oke, de schakeltoren zal ik dan ook wl inbouwen van de cupra |
|
|||
|
|||
Het mooiste is een toren monteren uit een mk4 o2j bak en ook de schakeltoren zelf deze past vele malen mooier onder een mk1 als een cupra toren.
|
|||
|
|||
Quote:
Vanwaar de swap? Zoek je meer vermogen? |
|
||||
|
||||
Niet per se meer vermogen, maar het turbo gedeelte is de voornaamste reden.
Heb een keer in een mk1 20vt gereden en dat ben ik nooit meer vergeten. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat weet ik stefan, had het al opgezocht. Maar het enige probleem is dat de auto's op de sloop nooit bereikbaar zijn vanaf onderen om het te demonteren |
|
||||
|
||||
Quote:
Vragen of ze de auto even willen optillen met de heftruck. En een tientje extra zakgeld geven.
|
|||
|
|||
Toren in de auto vraag ik meestal 50 euro voor. Toren in de bak geen idee ik heb nog wel oude type ligge mag je wel met me ruilen. Tegen de jouwe ik ben namelijk nog nieuwe type nodig.
|
||||
|
||||
Ik ben opzoek naar een blow off voor de 20vt.. de blow off die er op zat had dat unieke choo choo choo geluid dat wil ik graag terug.
Nu heb ik dit gezien, weet iemand of dit wat is? tips en suggesties zijn welkom |