|
||||
|
||||
Vandaag de voorste Borbets gehaald, lagen klaar met de banden eromheen.
Auto en velgen zijn niet echt schoon op de foto's, maar door de regen kon ik het niet schoonmaken. Dat komt nog... En meteen ff poetsen denk ik. Dus ff eronder gezet, en geprobeerd voorkant wat lager te krijgen... Toen zat t zo: Maar dat liep aan. Dus wat omhoog geschroefd. Hoop dat het nu toch echt over is.. Beetje jammer van nieuwe bandjes :roll: Nu is ie zo:
|
||||
|
||||
Is een toffe golf geworden met die velgen
|
|
||||
|
||||
Dankje!
|
|||
|
|||
Velgen staan hem heel goed.... alleen die kutplaat heh... jajajja ik blijf er over doorzeuren... geen porum
|
||||
|
||||
Mooi hoor!! Alleen idd die plaat. Maar hebben we al zo vaak gezegd.
Is echt jap stijl
|
||||
|
||||
Mooi hoor je velgen mooi dat ze er weer onder zitten
|
||||
|
||||
Dank jullie, ben er blij mee
Hehe kentekenplaat
|
||||
|
||||
Gisteravond bij mijn oom geweest, de uitlaat gemonteerd.
Op de 4kolommer, ging verbazend goed achteruit erop alleen zat mn bumperlip ff aan de grond, maar dat gebeurt wel vaker Middendempertje passen: Einddempertje passen: De tussendemper open flexen, demping eruit en dichtlassen. Dit was makkelijker dan een stukje pijp tussen de 2 andere dempers maken.. Wat random fotos van de auto op de brug: Tussendempertje ertussen maken: Zo is het uiteindelijk geworden (sorry voor donkere foto's): Kort filmpje hoe die nu klinkt (met mn neefje praten ) En nog filmpje die mn pa had gemaakt toen ik wegreed thuis, dus met de oude uitlaat nog (dat van dat klinkt lekker was het aanlopen van mijn voorband tegen het zijscherm aan ) Oja had ik jullie al verteld dat de uitlaat van een diesel afkwam? Toen we de demper aan het leeghalen waren was die demping pikzwart, allemaal roetdeeltjes vlogen rond etc. Toen we starten en ff gas gaven kwam er hele roetwolk uit, mijn auto leek net een diesel Ik ga zo de auto wassen en poetsen enzo, en ff foto's maken. Dus er komt nog wat beter materiaal aan foto's enzo!
|
|||
|
|||
ik zeg slot op dit topic totdat je die plaat normaal hebt hangen
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, wat is normaal? Bumper is gecleaned dus de originele bevestiging is weg. Maar oké ja, in't midden zou wel mooier zijn, maar ieder zijn eigen zin
|
||||
|
||||
Blah blah
Doe gewoon lekker wat ik zelluf wil Ik vind in het midden te normaal, dus hang ik hem aan bestuurderskant. Dat jullie dat liever niet willen kan ik me in verplaatsen, maar ik ga hem niet verplaatsen omdat jullie dat graag willen.
|
|||
|
|||
Tis dat ik niet in de buurt woon van Nijkerk, anders had ik hem eraf geschopt vanavond
|
||||
|
||||
Quote:
Als het je niet zint post dan niets. Kentekenplaat mag daar hangen, als hij dat mooi vind moet je dat gewoon accepteren. Er zijn ook mensen die het mooi vinden om hun auto volledig op te schuren en te laten roesten. Dat vind ook echt niet iedereen mooi. Ieder zijn of haar smaak! Laat iemand in zijn waarde en hou dit soort nietszeggende opmerkingen gewoon voor je. Wat betreft die roet in de demper: dat is bij benzinemotoren ook het geval, alleen duurt het daar wat langer voor dat het zoveel word. Gelukkig was de pijp nog niet verrot! Geluid lijkt mee te vallen op het filmpje of verbeeld ik me dat maar? Beetje meer brom maar niet keihard.
|
||||
|
||||
Gelukkig woon je niet in de buurt van Nijkerk, en zelfs als je er had gewoont had je mn huis ook maar net moeten vinden
@The_Maxx: De uitlaat kwam van een diesel af hoor, inmiddels roet ie niet meer, alles is er al uit geblazen Pijp is nog heel goed ja! Uitlaat is echt niet stil, maar beetje subtiele brom. Tijdens rijden is het niet overduidelijk aanwezig, of je moet de auto flink op toeren jagen, dan hoor je de uitlaat wel! Komt zo een filmpje aan en wat fotos.
|
||||
|
||||
Re: Pieter's '86 Golf 2 low on 16" Borbet A
Vanmiddag even foto's geschoten van de auto, en even 2 filmpjes gemaakt
Eerst de filmpjes. Uitlaat is echt niet stil, maar beetje subtiele brom. Je hoort hem wel, maar niet storend. Als je de motor aardig in de toeren jaagt hoor je de uitlaat stukje beter En dan hierbij de fotos! Uitlaatje: En een trotse eigenaar bij zijn auto:
|
|||
|
|||
Quote:
Auto geel spuiten hoort daar ook onder
|
||||
|
||||
Smaken verschillen, en gelukkig maar anders was het zo saai.
|
|||
|
|||
wielen staan perfect!
|
||||
|
||||
Quote:
Tja dat hebben ze in de fabriek dan ook al gedaan. Smaken verschillen nou eenmaal. En daar heb je je bij neer te leggen.
|
||||
|
||||
Ik vind m echt super geworden, had ik eerlijk gezegd niet verwacht bij openen van topic