|
||||
|
||||
Quote:
Ik dacht PRECIES hetzelfde Hele dikke Golf
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vind Lenso en BBS e57 nogal 2 uiterste eigenlijk Die rode rijdt gewoon zo rond hoor en de rest op deze pagina ook zo te zien.
|
|||
|
|||
Quote:
Ja die werken gewoon. De relais voor de automaten zitten wel horizontaal een stuk lager in de auto. Zijn elektrische automaten. Gelijk nog maar wat specs van de motor erbij doen dan Motor is in 91 opgebouwd door Hans Weijs volgens formule 3 specificaties. - Oettinger krukas. - Bewerkte drijfstangen (versterkt en alles wat we nu hebben was er toen nog niet) - gesmede zuigers - mechanische kop erop - VWM mengelteiler. - en uiteraard alles wat daar nog meer bij hoort. filmpje 1 filmpje 2 Gelijk even 2 filmpjes om jullie een idee tegen hoe het motortje klinkt Hij is inderdaad gebouwd om mee te rijden! Last edited by chrisr : 10-02-2012 at 10:27. |
|
||||
|
||||
Wow dat klinkt erg lekker!
Wat kost zoeen motor eigenlijk?
|
|||
|
|||
Quote:
Spot ik die dikke mk2, welke opgebouwd word met een R36? |
|
||||
|
||||
Quote:
Nep Lenso's
|
|||
|
|||
Quote:
Als je uberhaupt de parts zou kunnen vinden.... Dat is denk ik een groter probleem. Maar denk dat je het met 10k niet gaat redden. @Joentje, Jazeker je moet deze auto's een beetje als broertjes zien. De mk1 en mk2 zijn van 2 broers geweest van begin tot ongveer 94. Toen is de mk2 naar Master Mike gegaan en de mk1 is ergens een garage in vertrokken in het noorden van het land. In 2010 zijn Master Mike en ik de mk1 weer op het spoor gekomen. Toen de kans er was om deze te kopen heb ik dit dan ook gelijk gedaan. De afgelopen 18 jaar had hij 11000 km gereden. Er zaten banden met een productie datum van 1992 op. Zoals Mike de auto kende voor hij vertrok was hij nog precies. Het vuur was alleen een beetje uit de motor. Nadat we de auto weer naar het westen hadden gehaald en een paar uurtjes sleutelen was de motor weer wakker!!! Als 2 kleine kinderen zijn we toen denk zomaar 3 uur heen en weer aan het rijden geweest om te rijden te luisteren en met een glimlach van oor tot oor naar huis gegaan. Nu langzaam stukje bij beetje alles weer helemaal in nieuwstaat aan het krijgen. |
|
||||
|
||||
Is waar ook, het kastje van de gordels moet horizontaal staan, heb er hier ook nog een paar liggen die nog in de Tivver moeten......
Zat er aan te denken dat ik een hele konstruktie moest maken maar kan gewoon de kastjes op de grond maken (is niet zo ver van de gordels vandaan hoor En die motor klinkt wel .............aardig. Last edited by BeetleGrandDad : 10-02-2012 at 14:01. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Zoveel vermogen en als je die rembekrachtger ziet.......
Wel een dikke bak
|
|||
|
|||
Welke rembekrachtiger ?
|
|
||||
|
||||
Ach alles is overberekend, zelfs in de 70ties
|
|
||||
|
||||
Die groene op MIVW had toch ook een net blokje erin met nog remtrommels voor en achter.
|
|
|||
|
|||
Quote:
zeker niet lensos! |
|
||||
|
||||
Feel free to post more William.. and welcome!
|
|||
|
|||
Quote:
remmen is angst
|
|||
|
|||
Kan iemand me vertellen of een dergelijke showbak ook werkelijk rijdt?
En als dat al is of men er dan in rijdt... het iedere keer schoonmaken lijkt me een hel... |
|
||||
|
||||
Mijn ex GTI
|
||||
|
||||
zijn zoon stickers nog ergens verkrijgbaar?
vette gti!