|
||||
|
||||
Ik kom best vaak wat leuke auto's tegen, zowel in landgraaf als op weg naar school, gisterde knipperde ik nog even naar een corrado op de herenweg in landgraaf. Vandaag (ook) nog een verlaagde zwarte mk2 gespot..
Maar of die mensen actief zijn op t forum EN wie het zijn, geen id.....
|
||||
|
||||
Quote:
Kenneth uit Landgraaf rijdt een zwarte verlaagde mk2 als ik 't goed heb.
|
||||
|
||||
Quote:
Je bedoelt die mat-zwarte ?
|
||||
|
||||
Jow.
|
||||
|
||||
Is niet van hem, is van een vriend die (sleutel) ruimte nodig had.
Kenneth is op het moment wel bezig aan een mk2 maar die rijdt nu nog niet, dus hij was het niet die gespot is. Daarnaast moet hij ook nog zijn mk3 klaarmaken. Maar inderdaad als je een vw tegen komt in en om Landgraaf is de kans groot dat het iemand van onze club is en waarvan de meesten dus ook hier actief zijn
|
||||
|
||||
Quote:
Ik knipper wel
|
||||
|
||||
ja die roger die houd ook alles in de gaten. maar ben inderdaad maar eens verder gegaan met de mk2 aangezien oosterijk er snel aan komt en de mk2 eerst af moet voor ik aan de 3er verder kan.
maar even om over het topic verder te gaan ik kom de laatste tijd ook vaker een andere matt zwarte golf 2 tegen, heb alleen nog geen idee van wie die is.???? gr kenneth |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Was jij 't toch? De mk3 stond vooraan aan 't stoplicht, en trok behoorlijk weg. Toen dacht ik al, dat is Erik nooit! Die rijdt toch meestal zo braaf. Het geluid klonk ook niet als een gewone VR... ?
|
|||
|
|||
Quote:
XT-ZX-** denk ik René Is van een club lid (Dubmeisters.nl) |
|
||||
|
||||
Vandaag bij mij op het werk:
Dikke T1 Vond alleen die schijnwerper op het dak een beetje vreemd, net een snorkel
|
|||
|
|||
vinnie z'n ex vento in Zevenhuizen (ZH)
|
||||
|
||||
[QUOTE=PVPMK1]XT-ZX-** denk ik René
Is van een club lid (Dubmeisters.nl) Ja dat is hem. René (Tiefleger)
|
||||
|
||||
eind vd ochtend in schiedam, stond voorgesorteerd voor de oprit naar hoek van h/europoort een rode mk3 vr6 met ventofront, achterklep slotstrip verwijderd en goed laag op ori bbs'en.
deze maar dan zonder de porsches
Passat 35i 1989 Last edited by sanderz : 16-01-2010 at 16:14. |
|
||||
|
||||
zwarte kever met grijs/zwart geblokt dak, verlaagd met overdwarse chrome uitlaat. vanmiddag in vlijmen rond 15:00 uur.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wat een VR6 wel niet me je kan doen!!
|
||||
|
||||
Quote:
Ex vr6 turbo van Ricardo volgens mij. Is tijdje geleden verkocht met het turbo blok. Paar weken later stond ie weer op marktplaats,met een gewoon vr6 blok. Wie hem nu gekocht heeft, geen idee!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Gisteravond.. ik dacht in de buurt van Gent.. de zilveren LT van BBT. ik denk dat hij uit engeland terugkwam..
|
||||
|
||||
Vanochtend (zaterdag) om een uur half 10 reed er een zilveren mk1 uit '83 met blauwe platen, verlaagd en op zilveren wielen over de Harreweg, en sloeg de Oostveen in.
Er zat een jongedame in. Iemand van hier? |
|
||||
|
||||
Gisteren naar Voorthuizen geweest met een maat van me. Onderweg sinds een paar weken weer een hele tijd in de zon gereden!
- Onderweg een rode T1 tegengekomen op de A15, verlaagd, dikke wielen, pinstripe op de achtekant. - Op een viaduct een groene kever in de file. |