|
|||
|
|||
Worthersee 2012 was geweldig, bedankt voor de leuke gesprekken en tips van een paar forum leden.
Lennart heeft al een paar foto's gepost, en hier zie je er nu nog een paar. de rest is hier te zien Trouwens een TIP, In landskron(villach) is boven op een berg in een kasteel een vogelshow is wel een aanrader. |
|
||||
|
||||
Is die nederlander met die blauwe RS2 avant ook een forummer oid ?? Zie hem al een aantal keer voorbij komen op de foto's en vraag me af of er een thread is van deze supergave Audi..
|
||||
|
||||
das corne van de bruine rallye
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Sommigen hadden het misschien al gezien, 'Worthersee-tour part 2' had ik gister al toegevoegd. Zojuist het laatste deel, 'Part 3' toegevoegd.
Voor nog veel meer foto's, kijk op www.vwculture.nl !
|
|||
|
|||
ben geen liefhebber van dit model maar deze wat een waanzinnige kleur en superdikke velgen heeft dit ding. echt een top combo! |
|
|||
|
|||
precies wa rustig in deze topic!!
zal morgen eerst eens wa pic's posten................. vandaag het wortherbbq gevoel even ophalen!!
|
||||
|
||||
jammer van eht rondje wat we gemist hebben.. doen we binnenkort ff over Hugo!
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
http://www.youtube.com/watch?v=ro89...feature=related
hier nog een dik fimpje misschien wel re post maar dat maakt vast niet uit
|
|||
|
|||
pics
hier mijn bijdrage
Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
|
|||
|
|||
pics
nog wa
Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
|
|||
|
|||
pics
once again!!
Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
|
|||
|
|||
Die laatste draait op +/- 500 PK volgens de eigenaar :o
Heb even onder de motorkap staan kijken, maar jongens wat zit daar een enorme turbo op :o |
|
|||
|
|||
pics
ben nog nie klaar hoor
tribute to mijn juplyers Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
|
|||
|
|||
Toevallig geen foto's van die lelijke blauwe Ibiza van mij???
|
|
|||
|
|||
pics
bijna op
Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us op