![]() |
|
||||
|
||||
![]() als er een pak sneeuw valt ,kom je dan ook even bij mij langs
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Valt best wel mee joh, op zo nu en dan een heuveltje na raak ik niks, achter staat ie nog op originele veren. Ziet er niet uit maar rijdt best comfortabel zo
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ligt die Golf nou zo laag, of staat je onkruid zo hoog?
![]()
|
|||
|
|||
![]() [QUOTE=Dokter D]Vanmiddag het el.gaspedaal klaargemaakt en de rembekrachtiger zit op z'n plek. Ook nog wat onderdelen gescoord
![]() Hallo Dokter Van welke auto heb je het gaspedaal gebruikt, en moets er veel aangepast worden? gr John |
|
||||
|
||||
![]() Ik hen de pedalenbox van de tdi gepakt en daar de steun van het el.gaspedaal afgeslepen.
Deze heb ik vervolgens weer op de corrado pedalenbox gelast. Het el.gaspedaal is overgens eigenlijk gewoon een potmeter met een klein kabeltje er aan welke wordt aangetrokken door het gaspedaal. |
|
|||
|
|||
![]() oke , maar waarom heb je die op de corradobox gelast, en heb je niet de tdi box gebruikt?
Heeft dit met het soort gaspedaal te maken? grt john |
|
||||
|
||||
![]() Nee dit heeft te maken met de hydraulische koppeling.
Tdi pedalenbox van de golf 3 gaat niet passen in de golf 2 |
|
||||
|
||||
![]() Hierbij weer eens een foto update, de auto is heel erg stoffig maar ik durf m niet af te nemen met een doek.
Wanneer die klaar is dan maar eens lekker met een flinke emmer water er om heen. Van: ![]() Naar: ![]() ![]() ![]() Intercooler piest precas: ![]() ![]() ![]() Middenconsole: ![]() Achterbank met pasgemaakte golf 3 hoofdsteunen: ![]() ![]() Last edited by Dokter D : 30-09-2012 at 19:39. |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er top uit D!
![]()
|
|||
|
|||
![]() ik moet erg snel eens ff naar Noordberum zie ik wel .
ziet er goed uit Douwe |
|
||||
|
||||
![]() dat belooft wat,ziet er geweldig uit douwe!
|
||||
|
||||
![]() @ Wouter:
Die heeft de spuiter gelijk meegenomen. @ Alberto: Je bent uiteraard van harte welkom, de koffie staat klaar. |
|
||||
|
||||
![]() Zien er erg mooi uit, denk dat ik mijn zoektocht naar rood gespoten spiegels maar opgeef en het zelf ga doen.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja dat lijkt me wel t beste, maar je zult zien wanneer je ze zelf gespoten hebt dan staat MP vol met rode spiegels
![]() |
|
||||
|
||||
![]() gaat lekker douwe
![]() bijna klaar voor de andere deur ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja Evert, je bent komende week weer de klos
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er al prachtig uit! Ben haast jaloers haha
Veel succes met de laatste lootjes. Heb ik het gemist ofzo, maar welke velgen komen er straks onder?
|
||||
|
||||
![]() Ja Floris Jan, die staan eerder in het topic ook al eens.
Er komen Borbet C onder met 195-45-16 Dunlop bandjes: ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Netjes!
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Quote:
|