|
||||
|
||||
Jullie ook allen weer bedankt voor de altijd leuke reacties.
Super
|
|||
|
|||
ik kan het je niet te vaak zeggen respect voor al je geduld... en je vakmanschap
|
||||
|
||||
diepe buiging
|
|||
|
|||
Ja dit is echt mooi om dit allemaal te volgen.
Goed bezig en ga zo door.
|
||||
|
||||
Branko mag ik alvast als eerste een stoel reserveren om naar de eerste meeting te gaan als hij klaar is??
|
||||
|
||||
Je hebt ook nog een eigen kroeg.. Ik zeg die meeting bij jou is wel te regelen
|
||||
|
||||
Haha misschien een keer een minimeet
|
||||
|
||||
Quote:
pas op met wat je zegt Als ik de enthousiaste reacties hier lees kan het best eens druk worden
|
||||
|
||||
Met een kleine intree vergoeding en dan heeft Branko ook weer wat extra geld om in zijn project te steken. En dan krijgen wij weer een hoop updates.
|
||||
|
||||
Quote:
5euro de man,eerste pilsje gratis. waar kan ik me aanmelden
|
||||
|
||||
Haha voor 5 euro de man mogen jullie zoveel zuipen als je willen
Goed idee René jij komt toch vrijdag kun je alvast oefenen met de intree
|
||||
|
||||
Branko kijk maar uit wat je zegt.
|
|||
|
|||
contractje afsluiten met Grolsch dan maar?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Branko is van het merk met de hoofdletter H.
|
|||
|
|||
En dat voor een Tukker Maar er is natuurlijk ook niks mis met Heerlijk Helder....
|
|
||||
|
||||
Heerlijk Helder Swallowtail ???
En Branko heb je goed nieuws voor ons, qua update??
|
|||
|
|||
Quote:
Hij is zijn bar aan het uitbreiden denk ik |
|
||||
|
||||
De planning was dat hij gisteren het blok erin wou hangen. Dus daarom de vraag. Branko is het gelukt? Laat ons niet langer in spanning zitten.
Cars. Golf 7 tdi. Seat mii Golf 2 GTI 84' (origineel ned) Last edited by Tiefleger : 01-07-2012 at 13:36. |
|
||||
|
||||
update update we wanna see an update
|
||||
|
||||
Helaas jongens nog geen echte update hier.
Heb gisteren de motor er in gehangen met de motor takel. En hij past er in met dsg bak en al. Moest iets de binnenkuip naar buiten kloppen omdat de zijkant van de bak daar tegen aan kwam. Maar hij past er tussen en ik hou aan beide kanten ongeveer 1cm over. Dus hoe dan ook die dsg bak krijg ik werkend. Het probleem wat ik echter wel heb is dat als ik de draagarm zou moeten vervangen dat de motor naar voren moet omdat ik die lange bout niet uit de carrosserie kan halen Wat ik dus ga doen is het voorfront verwijderbaar maken. Mocht het ooit nodig zijn in de toekomst maar ik hoop het natuurlijk niet. Aandrijfassen komen straks mooi uit ook de aandrijfas naar achteren past mooi. Maar heb wel een probleem met het stuurhuis. Deze komt precies op de plek waar ook de aandrijfas naar achteren gaat. Ik moet dus het stuurhuis ook nog verplaatsen naar boven of naar onderen. Ik denk naar onderen want dan kan ik ook lager rijden straks Heb helaas niet van alles foto's gemaakt dus kan maar een paar dingen laten zien. Wou eerst vandaag ook nog aan het werk gaan maar heb de knollen een beetje op de laatste dagen. En omdat het geen verplichting moet zijn en ik volgende week ook late ploeg heb ga ik niet eerder weer aan het werk dan aankomende vrijdag of zaterdag. Als het goed is heb ik dan de motor er wel in zitten moet nog 1 motorsteun lassen en dan hangt ie er in. Pica's Nieuw origineel binnenscherm vast gepikt later ook afgelast en glad geslepen maar geen foto daarvan: Pedalen gemaakt en ook steunen om de elektronische stuurbekrachtiging te monteren. En daarvoor moest ik flinke aanpassingen doen aan dat stuurbekrachtigingshuis. Hij is onderweg naar zijn uiteindelijke plek maar is nog net niet gearriveerd Voetplaat van de motorsteun gedeeltelijk bevestigd. Dit is dus de enige kant die nog maar klaar is maar nog afgewerkt moet worden: Helaas dus nog niet af gekregen en zo ligt de motor er dus op dit moment nog even bij: Hoop dus aankomende zaterdag de motor er in te hebben tot die tijd dus even geduld Maar nog wel bedankt voor alle interesse