|
||||
|
||||
Quote:
ik erger me meer aan de spelfout in het woord dan aan het woord zelf
|
||||
|
||||
Quote:
ik mag er toch vanuit gaan dat jij wel weet hoe peiling gespeld dient te worden. mijn ergernis,het weer..........
|
|||
|
|||
Quote:
Express zo gelaten |
|
||||
|
||||
Quote:
i know dat bedoel ik dus met m'n reply.
|
|||
|
|||
En we gaan weer verder............................ |
|
|||
|
|||
Mensen die voor elke kleine dingetje die ze hebben liggen een verkoop topic aanmaken.
Straks 2000 topics met alleen maar schroefjes boutjes en moertjes |
|
||||
|
||||
vrachtwagenchauffeurs uit het oostblok,besloot er vannacht 1 op de a28 ineens op links te gaan rijden[geen overig verkeer]alleen was deze jongen hem net aan het inhalen
|
|||
|
|||
Quote:
is de toekomst . nog even en je ziet alleen maar oostblokkers BG , LT , UA kentekens , met een Chinees achter het stuur want das de nieuwste uitvinding om zo goed koop mogelijk te vervoeren Last edited by Alberto : 09-10-2011 at 10:43. |
|
||||
|
||||
Quote:
zal vast komen omdat alle nl-ers dan zijn overleden aan een hartaanval,met zulke kut-acties.
|
|||
|
|||
suv's! Dat zijn ook 1e klas randdebielen man!
|
||||
|
||||
Aan mensen die niet van een ander zn spullen kunnen afblijven. Kom ik vrijdag morgen bij mn cabrio is mn radio/cassette weg plus een potje kauwgum. Was een orginele Vw radio uit een golf van bj 88 verkoop waarde nul voor een inbreker dus. Gelukkig verder geen schade aan de auto.
|
|||
|
|||
Ik erger me aan marktplaats,..net 25 euro afgeschreven voor het plaatsen van advertentie,maar een advertentie ervoor krijgen,euuuhhhh niet dus... Net de rekening maar laten blokkeren,want je moet tegenwoordig akoord gaan bij marktplaats dat ze 3 maal automatisch geld mogen afschrijven,tenzij je de adve®tentie zelf verwijder hebt na de 1e maand...Maarja dat kan ik niet nu,omdat er geen advertentie op staat..echt vaag...Neeee ik geen markplaats meer..Zo,wou ik even kwijt,hahahahahhaa
|
|
|||
|
|||
Quote:
X2!! hetzelfde probleem voor mij......voorheen kreeg je een mail,en werd de adv automatisch verlengd (kostenloos!) nu word er dus bij elke verlenging ook het adv tarief van je rekening gehaald á €15,-!!!!!!!!!!!!! na een kwade mail van mij hierover dat ik hier helemaal geen toestemming voor gegeven heb,.....krijg je als antwoord: ''Bij het plaatsen van een advertentie wordt er om toestemming gevraagd voor de automatische verlengingen van uw advertentie. Wanneer u het vakje niet aanvinkt, kunt u geen advertentie plaatsen. Bij het plaatsen van de advertentie bent u akkoord gegaan met het automatisch betaald verlengen van uw advertentie. U heeft toestemming gegeven om maximaal 3 keer automatisch te verlengen, tenzij u de advertentie zelf hebt verwijderd. Omdat uw advertentie na het verstrijken van de advertentietermijn nog op Marktplaats stond, hebben wij deze automatisch voor u verlengd.'' MP heeft dus ergens weer een manier gevonden om de dalende particulier die een betaalde advertentie plaatst weer geld af te troggelen!! en net als het vinkje wat heel veel mensen niet weten ''bekijk op kaart'' staat er nu dus ook ergens een vinkje waarbij je dus automatisch en zonder dat te weten toestemming geeft om 3 x het adv tarief automatisch zonder te weten van je rekening te schrijven!? ik was al klaar met MP.....nu Helemaal!! Nadeel voor MP,echter zal daardoor helaas het aantal te koop aangeboden advertentie's van ''newbees'' hier op het forum ook weer stijgen ben ik bang Last edited by HannoverEdition : 10-10-2011 at 13:53. |
|
|||
|
|||
gewoon lekker op speurders adverteren. 0 euro voor een advertentie. Alleen niet zoveel toeloop als mp.
|
|
||||
|
||||
Je advertentie verwyderen en ff opnieuw plaatsen, is miss 5 minuten werk en je hebt geen kosten om te verlengen
Ergernis; mensen die reageren op onderdelen en nooit meer iets laten weten...
|
|||
|
|||
Quote:
Dat maakt dus bij een betaalde adv niet uit Pim... biede keren moet je betalen lees word je genaaid |
|
||||
|
||||
Oké zo ja, heb altyd goedkoop spul te koop dus hoef nooit op MP te betalen
Genaaid word je in jullie situatie wel ja...
|
||||
|
||||
mensen die hier topics aanmaken voor de meest uiteenlopende onbenullige vragen en losse verkooptopics voor iedere tie-wrap die ze op hun zolder vinden,schijtziek word ik ervan.
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad, maar je zou maar interesse hebben in een 2e hands uitlaatrubber