|
||||
|
||||
Godverdomme dik godverdomme! Morgen aan de gang? Dan kom ik fkes blieken
|
||||
|
||||
Indrukwekkend Robbie, goed bezig!
|
||||
|
||||
Vandaag de gespoten lossen delen die op de vorige pagina staan van werk opgehaald en thuis neergelegd. Kunnen die vast uitharden.
Vanmorgen ook nog mijn onderblok matzwart gespoten met hittebestendige lak. Moet alleen de kop en wat losse delen nog schoonmaken en dan is die ook weer klaar! |
|
||||
|
||||
heb je niet nog ergens 1000,- liggen zodat je 1 van de 2 16v's met webers kan kopen die er op het forum te koop staan
Dat zou de auto wel helemaal afmaken..
|
||||
|
||||
Haha nee helaas niet wil volgende winter misschien een ander blok erin zetten. Dus tegen die tijd ga ik rondkijken naar een mooi blok en wie weet wordt dat dan een 16v's met weber.
Maar tot die tijd wilde ik dit blok wel gewoon netjes hebben, gespoten motorruimte en verrot blok zie ik niet als een mooie combi |
|
||||
|
||||
Netjes!
Jammer dat het blok niet gelijk ook wordt aangepakt, maar eens is het geld op. Ken het probleem maar al te goed. 't Liefst zou je alles direct in één keer 100% onder handen nemen, maar het moet ook op de een of andere manier betaald worden... helaas.
|
||||
|
||||
Hij staat te wachten om gemonteerd te worden!
Hij is echt heel erg strak gespoten rob... En ook geweldig hoe hij weer super goed in de schutz staat!
|
||||
|
||||
oei wat mooi zeg!!!! Goed werk!! mooi dat je deze zeldzame 84er weer in nieuwstaat heb gebracht, respect!!!
|
|
||||
|
||||
hij is echt heerlijk....
snel weer in elkaar zetten!
|
||||
|
||||
Hey Martijn,
Thnx voor het foto shootje! Ik vind hem ook erg strak gespoten en 0 druipers ben ik zeer tevreden over! Jouw kever ook gezien afgelopen vrijdag, erg dik! hoorde van rick alleen dat er een deuk in het scherm zit... vet zuur! |
|
||||
|
||||
Zeker mooi gespoten, dat is een Spuiter die weet hoe het moet!
Zit nu 12 jaar in de AutoSchade, voor 4 Bedrijfen gewerkt. In die tijd 1 Serieuze Spuiter gekend. Echt Knap Stukje Werk. Respect!! Je zou hem nu ook nog kunnen Polijsten, zeker niet veel werk? omdat hij zo strak is gespoten. Succes man! |
|
||||
|
||||
Quote:
Geen deuk, maar krasje. En ons pap heeft m'n antenne per ongeluk afgebroken. EN de deuren pastte niet... Wat een kutdag was dat zeg! Maar goed. Nieuwe antenne bestellen, is dat ook opgelost. Hij moet toch nog even terug naar de spuiter (gaat hem helemaal bijwerken, want hij wil hem gebruiken voor de opening van z'n nieuwe bedrijf!) Deuren komt ook wel goed, al zal het wel weer wat tijd kosten.
|
||||
|
||||
heel mooi stukje werk zeg
en wat de 16vweber betreft; overal kan over gepraat worden succes met de opbouw, maar dat zal wel goed zitten zo te zien!! groet frank
|
||||
|
||||
Man dat is netjes geworden! Hoop hem snel eens op een meet te zien!
Succes met de opbouw!
|
||||
|
||||
suc6 met de opbouw ziet er zover erg netjes uit
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
mooi zeg hoor. Zit netjes in de lak zo op de foto's te zien. Gaaf project zo. top
|
|
||||
|
||||
Thnx voor de reacties heren! Ben zelf dik maar dan ook echt DIK tevreden!
Zaterdag ga ik aan de gang, onderstel eronderuit. Die kan ook wel een opknap beurt gebruiken. Bij interessante voortgangen uiteraard weer een update! |
|
||||
|
||||
Vandaag heel de dag met een aantal man aan de golf gewerkt. Eerst heb ik een frame gemaakt zodat het onderstel er compleet onder uit kan.
Eenmaal frame gemaakt en het zonnetje begon te schijnen konden we aan de gang aan de voorkant.. Viel niks tegen! Alleen stuurstang aan 1 kant wilde niet bepaald loskomen van het fuseestuk. Daarna aan de achteras begonnen wat ook geen grote tegenvallers met zich meebracht, kwam er alleen achter dat mijn trommelremmen nodig aan een opfris beurtje toe zijn. Van de week achteras, draagarmen en subframe laten stralen en coaten, aantal onderdelen bestellen en die week erop hoop ik weer heel de boel eronder te kunnen maken. Hier alvast een aantal foto's en Misha zal ook nog wat foto's updaten! De hulptroepen en uiteraard gezelschap! Nog bedankt voor vandaag! Zoals jullie zien is dit erg hard nodig voor een opfrisbeurtje |
|
||||
|
||||
Bots!
|
||||
|
||||
Nice...!