|
||||
|
||||
Quote:
bedankt! zoals?? altijd wel nieuwschierig naar
|
||||
|
||||
achterlichten vind ik niet zo en dat geld ook voor de velgen niet zo'n lenso fan maar verder
|
|
||||
|
||||
Quote:
goeiedag! ik had nog gekeken naar jou username maar kon niks vinden haha
|
||||
|
||||
Quote:
okee, als ik een beetje geld heb komen er bbs rm velgen onder
|
||||
|
||||
even weer een reactie van mijn kant
de golf staat nu lekker binnen op winterstallig, komt de eerste tijd ook niet meer van stal af, 2 weken geleden is de golf getaxeerd! op 10.000 euro. verder iedereen prettige feestdagen en een gelukkig 2010
|
||||
|
||||
kolere das geld... maar tis ook een erg nette auto..
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is een lekker bedrag! Waar heb je hem laten taxeteren als ik vragen mag? Mag ook via pb. |
|
||||
|
||||
Dat is een mooi bedrag Gerrit! Gefeliciteerd
En jij ook prettige dagen en een gelukkig 2010....niet teveel slepen in Onstwedde hè
|
||||
|
||||
Quote:
de auto heb ik laten taxeren bij Jonker Wesdorp kost 120 euro.
|
||||
|
||||
winterstalling kent deze golf toch maar niet... veelste leuk om in te rijden. als de winter voorbij is dan maak ik hem goed schoon
heb de andere velgen verkocht, en andere velgen weer gekocht! van het zomer toch misschien maar orginele rm's eronder maar, de rechtervoorwiel steekt verder naar buiten als de linker voorwiel, Zelfde et waarde enz
Het is geen GTI... Last edited by Drify_mk1 : 18-01-2010 at 19:42. |
|
||||
|
||||
Veel beter zo voorlopig...ipv die Lensooi's...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Ziet er super uit! Wel jammer dat je er mee door rijd met al die pekel... Regelmatig goed wassen!!!
Staat je uitlijning wel goed? Als je camber linksvoor negatiever staat dan rechtsvoor zou het kunnen dat rechtsvoor meer uitsteekt... Hoeveel CM scheelt het?
|
||||
|
||||
Quote:
dankje! doe ik ook, hij steed ongeveer 1 cm verder naar buiten. kan wel aan de uitlijning liggen dus?
|
||||
|
||||
Moi Gerrit,
Deze wielen zijn echt een hele vooruitgang. Ziet er super uit zo !! En inderdaad wel regelmatig even wassen de komende tijd !
|
||||
|
||||
Deze velgen zijn stukke beter! Ik zie je vast wel eens een keer bij de Mac:P
|
||||
|
||||
Toppie velgen man!
|
|
||||
|
||||
even weer gewassen vandaag!
|
||||
|
||||
Hoe je de wagen kan verandere door een setje velgen!
nice |
|
||||
|
||||
Staat een stuk beter zo Gerrit. Kwam vandaag nog langs je huis en zag je andere golfje wel staan....maar geen rode 16v...helaas.
|
|||
|
|||
hele dikke auto geworden
super ook dat de taxatie ook zo goed is uitgevallen mijne is ook op 10 getaxeerd ik heb dan alleen een volledig orginele 83'er gti denk dat trouwens een set wielkast randjes joune wel goed zouden staan samen met een gti sticker setje maarja dat is kwestie van smaak misschien maar ga zo door en hou hem heel |