![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb ik ook nog aan zitten denken, maar laat dit voorlopig even zitten, je moet dan zoveel aanpassen (motorsteunen, schakelstang, evt aandrijfassen of iig de doorgang daarvoor) misschien voor als ie een tijdje rijdt om m verder te verbeteren ![]() Quote:
HTS-Autotechniek in Arnhem, zoals wel meer hier (en volgens mij jij ook ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik denk dat er wel meer mensen het nut begrijpen van deze investering maar het is en blijft zeer prijzig hè... De rij ervaring zal wel geweldig zijn, daar kan je van op aan!
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad, ben ook een htser, goed bezig?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zolang je niet in Noord-Holland woont waar voor die opleiding helaas niet erg veel gepaste (automotive) banen zijn wel ![]() Je kan er alle kanten mee op dus om een baan zal je zeker niet verlegen zitten, er is alleen vrij weinig automotive-banen aanbod in Nederland vind ik zelf, vooral in Noord-Holland. |
|
||||
|
||||
![]() En om de ploeg even compleet te maken ik studeer Autotechnologie in het Belgische Antwerpen...
![]() Wat doe je eigenlijk als job als ik mag vragen...niet echt iets naar je zin dan zo te horen?!
|
||||
|
||||
![]() In Antwerpen? die bestaat dan ook nog niet zo lang zeker?
Als job ben ik Engineer/Product manager van een aantal producten van Hörmann Alkmaar, ik doe dus de ontwikkeling/engineering van die producten, testen, implementatie in de fabriek e.d. zeker wel naar mijn zin alleen qua brange niet echt wat ik voor ogen had ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bestaat toch al een tijdje, maar voorheen heten het gewoon automechanica en nu is dat dus Bachelor Autotechnologie geworden. In het derde en laatste jaar heb je de keuze tss afstudeerrichting personenwagens, autoelektronica, mototechnologie of bedrijfswagens. Zolang je je job graag doet en niet tegen je zin iedere dag moet gaan werken is het leuk hè, het mag geen sleur worden... maar inderdaad niet de brange waar je voorheen voor gestudeerd hebt. Tot slot, nogmaals...Ubbervet project!
|
|||
|
|||
![]() niet in de autobrance? gaat toch om autogarage deuren haha.
mvg JVH |
|
||||
|
||||
![]() laad en los techniek om specifieker te zijn, ach vrachtauto komt dichtbij genoeg
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is maar goed ook anders wordt het maar een rotzooitje ![]() Maar zonder dol, ook voor iemand die de geboorte van de Golf nog mee heeft gemaakt, een mooi project om te volgen. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Thanks!
|
|
||||
|
||||
![]() Die ? moest eigenlijk een ! zijn.
Ik ontwikkel zelf vuilniswagens... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ben voor iemand op het forum van rallysport.nl naar artikeltjes over de Golf1 in de rallysport op zoek. Hij heeft een Golf1 uit de Duitse rallysport gekocht en zocht vooral naar de homologatiepapieren e.d. én zoveel mogelijk info over de mk1 in de rallysport. http://www.rallysport.nl/forum/viewtopic.php?t=3954 In de (vooral Nederlandse) rallysport is men erg aan regels gebonden en de vrijheid van jouw trackdayauto is daar onbespreekbaar. Vandaar dat het dan heel wat lastiger wordt om een auto te bouwen of zoals hij met een Duitse auto in Nederland aan wedstrijden deel te nemen. Hier heb ik van een artikel een voorbeeld. Mochten er mensen zijn die er in geinteresseerd zijn stuur me dan maar even je mailadres, CC-en wat ik aan hem stuur is makkelijker te doen dan dat ik alles in mijnalbum.nl zet. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Oeps, `grote foto´ is wel errug groot, wel leesbaar, al zullen de meesten die bij dit topic actief zijn qua leeftijd nog niet zo´n moeite met lezen hebben denk ....
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi stukje en duidelijk leesbaar
![]() ![]() kan je echter niet helpen met de artikeltjes behalve op de site van vw motorsport maar die hadden jullie zelf vast ook al. |
|
||||
|
||||
![]() Die rallye golf heb ik nog in een bouwdoos, ongebouwd voor als ik nog ouder ben
![]() De Tamiya Kamai golf heb ik ook nog een aantal keren ongebouwd. Op het Engelse club Gti forum is een topic over motorsport spullen, is zeker het bekijken waard. http://www.clubgti.com/forum/showthread.php?t=151727 Wil je echt van de hoed en de rand weten moet je Chris Eyre raadplegen van www.vwmotorsport.com |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oja Richard Versteeg...leeft ie nog heb ik al heel lang niks van gehoord. |
|
|||
|
|||
![]() Idd erg lang geleden dat ik hem gezien heb.
Werkte vroeger bij de vw dealer waar wij altijd kwamen. |
|
|||
|
|||
![]() Hij werkt nu ook bij Martin Schilder, zie hem nog wel eens rijden.
|
||||
|
||||
![]() Vanmorgen vanwege de voorspelde hevige sneeuwstormen op tijd vertrokken om in omgeving Venlo wat mooie onderdelen op te gaan halen.
2,5 half uur later met onderweg ongeveer 10 sneeuwvlokjes en 1 hele mooie golf 1 gezien te hebben, gearriveerd bij casa knedelweber, om aldaar even zijn projecten te bekijken, en de onderdelen mee te nemen. 3 uur later met wederom een sneeuwvlok of 10 thuisgekomen met dit lekkers: het is zonde dat ie ze verkoopt, maar ik vind het gek genoeg helemaal niet zo erg ![]()
Insta: @knarfmk1 @085mk1gearboxmount Project lightweight ![]() Te koop: Custom versnellingsbaksteun om een (085-) 5-bak in je 1100/1300 golf 1 te bouwen Last edited by knarfmk1 : 09-01-2010 at 17:22. |