|
||||
|
||||
Stond er netjes bij hoor gister
Mooi zo met die kleur en die wielen
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je.. ben zelf ook erg tevreden over de combinatie. |
|
||||
|
||||
Vandaag de golf maar weer binnen gezet voor de winter. Komende week de variant gereed maken voor de kleine die over ca. 2 weken komt.
Hier nog een paar foto's van de golf 1.. Ben dit jaar maar naar 2 meetings geweest ivm tijdgebrek en dat daardoor de golf nog niet rijdbaar was. Hopelijk volgend jaar een beetje meer tijd. VW outlaws: MK1 Meeting assen: |
|
||||
|
||||
Coole golf!
Hebbie netties gedoan. |
|
||||
|
||||
grote update.. heeft niks met de auto's te maken.
op 6-11-10 om 4.17 is onze dochter Kyara geboren. Ben er echt trots op. |
|
||||
|
||||
gefeliciteerd!
zag de golf op mp staan?
|
|||
|
|||
van harte.
|
|
||||
|
||||
Heitie Heitie Heitieeeeeee Super! We komen gauwachtig op de poppeslok
|
||||
|
||||
Van harte JP!
|
||||
|
||||
Thanx.
Quote:
Klopt. wou eigenlijk wel weer eens wat anders. Maar als ik hem niet verkoop vind ik het ook niet erg. dan ga ik daar volgend jaar lekker mee verder. Quote:
Kom mar del! |
|
||||
|
||||
mijn kleine meid is nu 6 weken oud en alles gaat weer perfect.
komende week weer een update over de golf. krijg komende week nog wat onderdelen die ik misschien nog ga gebruiken. |
|
||||
|
||||
Afglopen week eindelijk de rubberen bumperstrips binnengekregen zodat de bumpers nu eindelijk compleet zijn. Ook heb ik nog een setje koala velgen opgehaald, nieuw in doos
Misschien dat ik ze er eens onder ga passen maar meer ook niet denk ik. Vond het gewoon leuk om ze te hebben. |
|
||||
|
||||
Afgelopen week eindelijk de bumperstrips gemonteerd. Zo zijn de bumpers nu helemaal compleet. Heeft lang geduurd, maar hoef me nu eindelijk niet meer te ergeren aan de gaten in de bumpers.
En nog een foto van mijn koala velgjes misschien toch nog een keer het naafgat laten uitdraaien. Zal vast lekker fout staan. |
|
||||
|
||||
hee kerel,
nog van harte met de meid
|
||||
|
||||
[/QUOTE] WTF van welke planeet komen die wielen haha Last edited by GOLFMEISTER : 12-02-2011 at 19:40. |
|
||||
|
||||
van planeet Zoom Zoom Zoom
|
||||
|
||||
Haha had het nog nooit gezien
die japaners niet te geloven |
|
||||
|
||||
Op die laatste velgen is ie echt dik...! Enne die koala's hahaha tja ga je ze polijsten?
|
|
||||
|
||||
inside information:
Die 'koala's' zijn weer afgeleiden van wat ooit eerder door Mazda is bedacht...
Ik denk zelf dat ze gemaakt zijn door velgenfabrikant Ronal, want die verkocht ze later ook los als 'Ronal Teddybear' in de maat 13", 5½J Dit zijn die originele 'berenvelgen'; toendertijd gemonteerd (optie?) op de Mazda 121 (het zgn. 'bolhoedje) ...en gemonteerd zien ze er dan zó uit: (het 'bolhoedje': Mazda 121, model 1992) Alles kan, dus ook dit:
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 13-02-2011 at 08:07. |
|
||||
|
||||
koala's worden niet gepolijst.
Volgens mij zijn ze niet van Ronal maar van Intra. Zit er wel aan te denken om de snowflakes er weer onderweg te halen en weer een setje staal te laten verbreden.. |