|
||||
|
||||
@stiem.. die grijze is zeeeer snel..... 16v turbo...
en die paarsre is gewoon gaaf om te zien.... |
|
||||
|
||||
Ik mis toch wel een hele vette nederlandse...
Die van dennis als het goed is volgend jaar weer live te zien met enige aanpassingen. Foto's 2003-2004.. |
|
||||
|
||||
de buizen polo!!! ik was hem al kwijt... vaak gezioen via meetings..
dus hij is er nog wel? ik dacht dat ie inmiddels verkocht was na duitsland of zo!! |
|
||||
|
||||
[img] |
|
|||
|
|||
die groene stond vroeger wel eens hier in het dorp. Is van een van de broers Noordam
|
|
||||
|
||||
staat er op die groene heel groot "WESTLAND" op een voorruitbanner nu? zo ja dan staat hij langs de maasdijk
|
|||
|
|||
ik zou niet weten die velgen zitten nu iig onder een audi met kontje.
Hebben hier een bedrijf in elektro auto's en andere vervoersmiddelen die veels te goed voor milieu zijn. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja hij is er nog! Heeft een tijd achter in de schuur gestaan en word nu weer hard aan gewerkt! Ze zijn de afgelopen jaren met de zilvere 6n2 gti (te koop hier op forum) van carrine de treffens af gereden. Maar volgend seizoen moet ie weer rijden met wat aanpassingen.. |
|
||||
|
||||
nice...
die groene is van noordamperformance geweest maar inmiddels verkocht..(was 1 van de snellere nederlandse polo,s) en komt indd uit het maasland.. lennart, super foto,s.. |
|
||||
|
||||
polo g40 met einzeldrossel |
|
|||
|
|||
Roest is niet mijn ding.
Wat voor inlaatspruitstuk heeft die rode polo? |
|
||||
|
||||
dat zijn gaskleppen sjef itb,s
de roest polo komt van clubpolo dit is toch wel 1 van de laagste 2fjes die ik gezien heb!!!! wel airride, ma de bodem ligt gewoon vast op de grond... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ahh okee, op die andere foto is dat idd beter te zien. Ziet er rap uit en dat zal het ook zijn. laag ligt die zeker, maarja dat kan ook met airride. |
|
||||
|
||||
die zit ook op retrorides |
|
||||
|
||||
|
|
||||