|
||||
|
||||
Niet die van mij, helaas, maar kon het niet laten om het met jullie te delen.
Is die Golf van Otto-models Velgen kosten 22,50 euro per set, en zijn te bestellen bij: www.modelbau-nowak.de |
|
||||
|
||||
of bij http://www.sdmodelcartuning.nl voor diegene die niet zon duitse taalknobbel heeft.
|
||||
|
||||
Zo , ben eerst weer klaar met het reorganiseren van de modellen , alstaan er nog tientallen in dozen op zolder ( ) , kan ik ook eens afwisselen toch .
Hier in de huiskamer In de oude meterkast Boven de nieuwe meterkast In de bijkeuken & in de schuur Daar staan de meeste VAG modellen
|
|||
|
|||
Ben nu bezig met een klein projectje met mijn M3 E92. Hier wat foto's;
Met deze velgen; & ben bezig om een M3 E46 CSL spoiler/lipje te maken; Dit is te veel, maar dat heb ik expres gedaan zodat ik het precies kan schuren hoe ik het wil hebben Lipje gemaakt onder de voorbumper! En ik was eerst van plan om het interieur rood te maken, maar dat is helemaal anders geworden Toen; Daarna en verder; Ik moest ook nog de achteras aanpassen. Wat ik in mijn hand heb was het origineel wat je erin kon klikken; Nu is het interieurtje aan het drogen van de zwarte lak, en ga ik binnenkort weer verder denk ik
|
|||
|
|||
Ik heb gister een paar (schade)modellen gekregen van een vriend, en ben er direct mee aan de slag gegaan!
En gaat van dit; Naar dit; Aangezien de bumper stuk was, zelf maar een beginnetje gemaakt daaraan. Nu veel plamuur gebruiken en veel schuren. Dan zal het goed komen gok ik zo! Hier heb ik een stukje bumper van de witte F430 gebruikt zoals te zien. En de achterbumper. Nog een paar aanpassingen en schuren!
|
||||
|
||||
Hallo iedereen,
ik heb laatst een grote miskoop begaan. Ik doe aan modelbouw (plastieke bouwpaketten). Had laatst een golf 1 gti van 1977 besteld van het merk SOLIDO. En dit is dus een gewoon ijzeren model op schaal 1:18. Bij deze zou ik die dus graag verkopen omdat ik er toch niets aan heb. is een nieuwe in de doos. 5Het is een rode met alle details van interieur tot motor en alles.) alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je ook een foto? |
|
||||
|
||||
Quote:
ik wil wel een foto posten maar het is identiek dezelfde als die eerste rode gti van het merk solida die je op P.18 ziet bij de post van Tiefleger. wil je toch nog een foto pm maar. hij zit nog in de doos. en aankoopsbewijs kan ik je tonen. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
bedankt, die is het dus. |
|
|||
|
|||
hierbij mijn luchtgekoelde dub serie
moets en zou ze allemaal zwart hebben nu nog x de kever een l rood interieur en staal wieltjes met white wals voor de andere had er nog 1 staan deze maar aan gepakt van dit naar ruw bouw dit Last edited by miklo de gekste : 30-01-2011 at 11:26. |
|
||||
|
||||
nette DUB serie kheb er 3 van in het blauw..
gister de Otto Edition one opgehaald deze moest en zou ik gewoon hebben
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
3 stuks Johan? Toe maar.
|
|||
|
|||
Quote:
tsja sommigen hebben altijd massel! |
|
|||
|
|||
Ik heb nu zo,n 9jaar dit setje al liggen. Was ter ere van 25jarig bestaan van de GTI 1.
Zijn heel klein en van plastic. Wel super mooi gemaakt. Schaal 1:87. Ook zit er een kopie bij van het "Original-prospekt von 1975". verder heb ik nog wat MK1 modelletjes. |
|
|||
|
|||
Vorig weekend het verjaardags cadeau voor mn vriendin op gehaald... Ze verzameld al zolang als ik haar ken Porsche's (vooral 1:18), met als droom ooit dit model te hebben
De Porsche Carrera GT in 1:12 van Tamiya, moet zeggen dat het ook wel een beetje voor mezelf is hoor... Wat een gaaf model! Helaas nog bijna 2weken wachten eer ik hem aan dr kan geven |
|
||||
|
||||
ik neem aan dat ze niet meeleest op dit forum?
|
||||
|
||||
ik spaar luchtgekoeld maar dan allen de kevers
dit zijn mijn laatste aanwinsten dit is een kleine greep uit mijn collectie mvg Henrie |
|
|||
|
|||
Quote:
Uiteraard niet Dat weet ik heel erg zeker Zal later eens zoeken naar wat foto's van de rest van de collectie |