![]() |
|
||||
|
||||
![]() aparte velgen, of ze gaan staan hangt van de stijl van de golf af.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dude, dit heb ik niet eens gezien 5 maanden geleden, wat een dikke cupvelgen! ![]() Heb je ze nu in de schuur liggen? ![]()
|
|||
|
|||
![]() Goed bezig Chris
Subframe van de 1300 en de Kr zijn het zelfde! |
|
||||
|
||||
![]() Mooie 2 ziet er goed uit, hoe heb je het interieur zo schoon gekregen?
Gewoon met dat schuim of ..... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Aanbetaald, en aanbetaling teruggestort gekregen... geen idee of ik de velgen nog ga zien... :P Quote:
Bedankt Jan, dat wist ik nog niet. Sub van de 1300 is nog prima, dus dan blijft dat lekker. ![]() Quote:
Heb aan het interieur niks anders gedaan dan stofzuiger d'r overheen te halen. Was nog netjes toen ik het ophaalde eigenlijk, alleen zat er een gat in de bestuurdersstoel, en dat is weg... nu zit er een gat in de bijrijdersstoel. ![]()
|
||||
|
||||
![]() huh...geen velgen?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
raakt gij u wielkassen vooraan niet als ge draait ?? want ik had da ook zo laag en ik raakte mijn wielkasse |
|
||||
|
||||
![]() En ze start...
![]() Vandaag wilde ik de voiture even poetsen, en vond dat ze er wel erg triest bij stond op die anderhalf bar in de bandjes. Oplossing was dus even de hulp van een huisgenoot in te roepen en de Golf naar de pomp om de hoek te slepen. Lucht zat er in en zegt hij "zal ik 'ns proberen of ie start op de sleep?" Nja, niks te verliezen dus ik stem in maar zeg hem al niet al te veel hoop te maken. Honderd meter verderop, een hort aan de kabal, duimpje omhoog uit de ruit van de Golf, en de auto loopt met de eerste poging. Omdat ze geschorst is toch maar even gewoon stationair achter de Passat aan naar huis gesleept, en ze bleef lopen. Eerst tikte de motor ietsje, maar na 'n 15-20 minuten liep alles weer als 'n zonnetje. Ik snap er langzaamaan niks meer van. Vannacht nog maar eens naar de pomp om te tanken, eens kijken of we 't redden. We houden u op de heugte! ![]() Quote:
Nope. Niks meer van gehoord... Quote:
Ik raak helemaal niks. Kan zo ver indraaien als ik wil, en niks schraapt (behalve de lip op 't asfalt ![]() Het kan ook aan de afmetingen van de velgen en banden liggen he. ![]() Ik rij met 7x15" velgen en 185/45 bandjes. De ET-waarde weet ik zo 1-2-3 even niet.
|
||||
|
||||
![]() goh, misschien had je een verstopping in 't oliesysteem. Heb je de boel al eens geflushed/gereinigd?
Ik zou persoonlijk liever een geschorste auto naar huis rijden dan slepen.. Slepen mag ook niet + dat je dan extra opvalt. Maar eh; Toppiejoppie dat ie in ieder geval nog loopt/beter loopt.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daar dacht ik ook al aan, en heb al eens gekeken of de kwaliteit van de olie nog goed was, maar die is nog prima. Is er een manier waarop ik kan zien of ie nog wel voldoende rond pompt zonder de hele zooi af te moeten laten?
|
||||
|
||||
![]() Vreemde wagen heb jij.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik had het met m'n huisgenoot net al over die film van Stephen King... Christine. Ze zal wel een winterdutje nodig hebben gehad ofzo... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zou ik niet weten.. Een blikkie reiniger en een paar liter Lidl olie kost ook geen drol, dan weet je zeker dat dat in orde is. Een andere optie= meten van de oliedruk bij een garage.
|
||||
|
||||
![]() Vanavond maar even bij de Lidl langs gaan dan.
![]()
|
||||
|
||||
![]() heb je dat wel eerst aan Christine gevraagd
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Pssssst....!
|
|||
|
|||
![]() hoe is t met jou,lang niks meer gehoord,dus je hebt nog steeds die witte 1300 golf 2,zag je een tijdje terug in een audi 80 rijden op de rijksweg in geleen.....
|
|
|||
|
|||
![]() zie de wagen nu voor het eerst hiero! zeker geen verkeerde prijs zeg! alleen de onderdelen zijn al meer dan 100 euro waard. succes nog verder met je golfje!
|
|
|||
|
|||
![]() heb ik toen mooi geregeld voor onze brood idioot
![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt. Die Audi is van m'n pa. Ik heb een maandje terug de 35i van Domi overgenomen. Helaas niet de GT. ![]() Kijk maar even in het Passat gedeelte, daar staat ie. Met mij is verder alles prima. Zeker nu de Golf weer levensvatbaar is. ![]() Quote:
Bedant! Mag toch wel hopen dat ie nu die 100 Eypo's gepasseerd is... ![]() Quote:
![]() Nog geen spijt dat je hem zelf niet hebt gekocht? :P
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 02-09-2008 at 10:25. |