|
||||
|
||||
Quote:
Ik zie nu dat de 00-MT-84 al in 2008 in dit topic voorbijkomt. Kleur is volgens mij lichter dan op de onze destijds.
|
|||
|
|||
Ik had nog een vraag over de zgn swallowtail schermen.
Ik heb toevallig 3 keiharde voorschermen liggen. Alleen tot welk jaar zijn deze geleverd en waneer gingen ze over in de andere soorten zie laaste foto wat ik bedoel Tevens de laaste foto is een voorscherm type zonder gat voor bumperclip. Hier staat op 3 verschillende plekken origineel VW teken ingeslagen maar de swallowtail schermen hebben dat niet , en mijn andere schermen ook niet 2 hiervan weet ik dat ze origineel waren. Wie weet hoe dit zat
- Polo1 900 1977 - resto next year - Golf 1600 LS AUTOMATIC - 1976 - resto-project. - Golf 1300 C - 1984 - from GRANDMA daily driven Last edited by CAR-POOL : 06-10-2013 at 20:46. |
|
||||
|
||||
Daar zijn we hier ook nog niet helemaal uitgekomen. Het extra profiel moet een swallow iig wel hebben, dat is me inmiddels wel duidelijk. Ik zat laatst wel weer te denken, een swallow heeft boven de dorpellijst geen inkeping zoals ze die vanaf 77 wel hebben. Misschien moet dit dan op het scherm worden doorgetrokken?
PS: misschien moet we hiermee dit topic ook niet vervuilen, maar dit beter voortzetten in het bovengenoemde topic... |
|
|||
|
|||
Van wie zou deze swallowtail zijn? November 1974 http://www.reid.org/~dreid/Swallowt...opman/Hilko.htm
|
||||
|
||||
Dat heb ik me ook al eens afgevraagd van wie die zou zijn
|
||||
|
||||
Nou ja, Hilko Koopman dus...
|
|
|||
|
|||
Haha , hier las ik toevallig een stukje over Hilko koopman , temminste forrumers die hem wel konden , hij had ook een link met foto's maar deze is niet beschikbaar.
Ben wel benieuwd of deze auto inmiddels klaar is , of toch een ander stuk blik is geworden hier de link http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=37630
|
||||
|
||||
Deze al bekend? Moet een hele vroege zijn, nog vroeger dan de 88-DU-01 van Stijn toen. Jammer van dat putdeksel in het dak...
|
|
||||
|
||||
Prachtige wagen wel jammer van dat sleepoog.
|
|||
|
|||
De perfecte kleur voor de golf 1.
|
|
||||
|
||||
Quote:
en antenne gat, maar voor de rest echt wel een net exemplaar, |
|
||||
|
||||
Opzicht wel jammer dat sleepoog, wat er met het antenne gat mis is, zie ik niet (de antenne is wat groot, maar het gat zit waar die hoort volgens mij). Dat glazen klapdak is erger, dat las je niet zomaar dicht...
|
|
||||
|
||||
Antenne gat hoort daar ook gewoon te zitten.
|
||||
|
||||
Eerste lak of?
Glimt als een jééj. |
|
||||
|
||||
wie zal het zeggen, ori lak krijg je ook goed aan het glimmen hoor!
|
|
||||
|
||||
Het feit dat ie een sleepoog heeft geeft al aan dat ie een nieuw front heeft.
En die kun je niet in de kleur bestellen
|
|||
|
|||
idd als hij slim was geweest had hij die weggewerkt met de restauratie
|
|
||||
|
||||
Ondanks het dak mogen ze hem zo bij me afleveren
|
|
||||
|
||||
ik neem dat dakje er wel bij hoor...
|
|
||||
|
||||
Zu kauf schwalbenschwanz:
http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeig...3364?ref=search http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeig...3364?ref=search Kost wat, maar dan heb je ook wat Last edited by swallowtail1975 : 09-11-2013 at 14:03. |