|
View Poll Results: Kom jij ook naar de flitsende Volksforum meeting ??? | |||
Ja ik kan niet wachten tot 26 maart | 85 | 36.32% | |
Nee dan hou ik nog mijn winterslaap | 20 | 8.55% | |
Ja tuurlijk : maar alleen als we een groepsfoto maken waar we elkaar allemaal knuffelen | 47 | 20.09% | |
Gewoon Nee | 14 | 5.98% | |
Ja want dan zie ik eindelijk de gezichten bij de namen : gezichten veranderen niet maar de namen wel | 32 | 13.68% | |
WTF is het Volksforum | 24 | 10.26% | |
Ik heb geen eigen mening dus ik rij wel met iemand mee | 12 | 5.13% | |
Voters: 234. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
[QUOTE=skywalker]Wil je er zeker van zijn dat je T-shirts en of stickers kunt krijgen stuur dan een e-mail naar shop@volksforum.com.
Ik had jullie van de week al een mailtje gestuurd over een shirt die ik besteld had...
|
||||
|
||||
hoe vallen die shirts uit?
k moet wss n L hebben, maar heb geen zin dat ik dr dalijk bij loop alsof ik een girlie gekocht heb... zou je me een bruine in L en XL mee kunnen nemen naar de meet? ik heb dan namelijk pas de centjes bijmekaar... (het ramp dat studenten-leven heet) |
|
||||
|
||||
Quote:
Sorry Arno, maar door alle hackers/VWForum toestanden ben ik de afgelopen week niet aan de shop toegekomen. Ik ga vandaag alles bijwerken, en alle mails beantwoorden |
|
|||
|
|||
Gaag, goed, GEWELDIG, maar mijn bus is nog in winterslaap.
geschorst geen apk geen verzekering (en ook nog ff geen geld om daar wat aan te gaan doen) Veel plezier iedereen!!! |
|
||||
|
||||
Rico: Is de Polo niet meer dan?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Kom op Rico Gewoon met een andere auto komen Het is een meet and greet meeting Volgende keer gewoon met de bus komen : nu niet verplicht |
|
||||
|
||||
Quote:
en anders gewoon zonder APK komen he k denk niet dat ze daarop gaan controleren |
|
|||
|
|||
Quote:
Niks niet Voor jou: |
|
||||
|
||||
Waarom geen burn-outs ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
keur jij me bolide dan? nix mis mee hoor, eerlijk waar voordeel: ik KAN niet eens burnen, al zou ik t willen en n geluidsinstalatie komt er bij mij zoiezo al niet in |
|
||||
|
||||
Ik zit nog niet zo gek lang hier eigenlijk .. maar ik ben zeker wel van plan te komen de 26ste dus heb gevote op kan niet wachten tot de 26ste
|
|
||||
|
||||
Breadfan: 't gaat erom dat je iemand aanmoedigd ' zonder apk ' naar de meeting te komen.
Met of zonder is dat (in mijn ogen) gewoon geen goed plan. Los van eventuele controles, is t rijden met een auto zonder APK gewoon not done: Als er ' nix mis mee is, eerlijk waar ' leg me dan maar uit waarom ie niet gekeurd is
|
|
||||
|
||||
Quote:
€ uitleg duidelijk en k weet dat t fout is en k zal ook niemand aanmoedigen dit te doen hoor! FOEI! |
|
||||
|
||||
Ze gaan in ieder geval strenger controleren als je auto niet apk gekeurd is en je riskeert hiermee wel een enorme boete.
Maar dat moet je zelf maar weten
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Gaan er mensen via Hoogeveen ofzo? Lijkt me leuker om in konvooi heen te gaan dacht ik zo...Dan kan ik bij Hoogeveen aansluiten! (Zo ist ook gedaan met de meet in Amersfoort...Lui die bij mijn huis langs komen krijgen koffie! )
|
||||
|
||||
Quote:
Als jij ook met de cabrio gaat, kom ik koffiedrinken
|
||||
|
||||
Quote:
Dan ben ik bij jou thuis... Maar dat is niet hoogeveen, maar emmen Is er vanuit Zwolle al wat geregeld? Dan we dus vanuit Emmen naar Hoogeveen gaan (mac ofzo?) en daaruit ergens Zwolle en dan door... |
|
||||
|
||||
Quote:
Big Time Foei! ja.. wel € voor in de tank, geen € voor de APK. Volle tank kost tegenwoordig (veel) meer dan een keuring.. achter oor krab: Wat doe je als de tank leeg is, en de verzekering moet betaald?
|