|
||||
|
||||
Quote:
We hebben daar nog geen berekening op losgelaten maar, Aangezien de auto redelijk hoog is en de motor redelijk laag licht, en dus ook tussen de assen het zwaartepunt heeft, zou het helemaal goed moeten komen. En met betrekking op de draagarmen, deze worden speciaal voor mijn auto gemaakt en mijn wielophanging en schokbreker techneut weet er zeker genoeg van Het enige wat ik nog uit moet zoeken is of ik uniballs mag gebruiken voor de zwielophanging als ik er stofkappen op zet. gr ruud |
|
||||
|
||||
Quote:
ik weet bijna zeker dat dat mag, polo rijders die hun polo omgebouwd hebben naar triangel systeem met open unibal gewrichten kwamen niet door de keuring, maar na het voorzien van stofkappen dus wel weer....
|
||||
|
||||
hoi ruud
allemaal machtig mooi natuurlijk zulke modificaties wellicht lijkt t wat zeurderig maar eh, hoe zit t met t kenteken en typegoedkeuring? Of ga je straks naar de rdw en lat je de auto daar helemaal keuren met alle tests? ik gok trouwens op een audi V6 biturbo motor? rs4 blok ofzo zou je niet ook een paar steigerbegrenzers erop maken of wordt t dan te fanta? groeten en succes met t laswerk j-p |
|
||||
|
||||
Quote:
Mits met stofkappen is dit geen probleem.
|
||||
|
||||
Quote:
En vragen ze hier toevallig ook krachtberekeningen van, want ik neem aan dat ze het anders ook niet goedkeuren. Auto word hier bij de rdw gekeurt of in engeland, maar dat komt nog wel. voorlopig eerst maar alles verder ontwikkelen en afbouwen. Ik ben ook al bezig voor Chroommolybdeen buis om een kooi te kunnen maken. Bij dit materiaal kun je een certivicaat kopen Last edited by ruud's fridolin : 04-03-2007 at 17:15. |
|
||||
|
||||
Hey ruud!! geweldig mooi project dit!! ik heb je ook al weer even een 5 sterren rating gegeven Chroommolybdeen is idd erg goed spul! het gehele buizenframe van mijn pa zijn heli is er ook van gemaakt. wordt overigens volop in de vliegtuig industie gebruikt. maar tis verschrikkelijk duur volgens mij....
Greetzz Wilmer |
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt voor de stemming. PS. Gooi anders eens wat foto's in de galery van de heli. altijd intresant wat voor technieken er gebruikt zijn. Ik heb al eens bij een metaal groothandel gewerkt en kreeg laatst 75% korting, dus dan komt het wel goed met de prijs. Ook op marktplaats staan uniballs en chroommolybdeem te koop, en geven ze een certivicaat af. Maar daar vragen ze nog al wat voor die buis. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dit ging vooral om de apk, en daar is de regel: geen open gewrichten, de rest van de triangel kijken ze dan niet naar lijkt me...
|
|||
|
|||
Quote:
De versnellingsbak is wel van een diesel Audi A4...
|
||||
|
||||
Quote:
Als het goed is van een a4 of a6 tdi 130 pk. Zoals ze me verteld hebben Helaas klopt het bouten patroon niet met de motor. Zover ik nu weet passen alleen de 2 bovenste bouten. Dus of er moet een pasplaat tussen of we zagen de bevestegings flens van de bak en lassen er een andere aan. Een pasplaat is het probleem niet, maar bij het vliegwiel moet ook een 2 cm dikke ring gelegt worden om het op de goede plaats te krijgen. En dit kan wel eens onbelans geven in de motor En die kan al niet veel hebben op zijn zwakste punt. Met 300+ pk's en een hoog koppel moest ik een lange bak hebben om niet te vlug achter elkaar te hoeven schakellen. |
|
||||
|
||||
Omdat ik een beetje vastloop met de motor die ik zou kopen.
Ik ben op zoek naar een W12 6.0 complete motor. Met rekening en herkomstbewijs. Wie o wie, weet een aderes in duitsland of nederland. gr ruud Last edited by ruud's fridolin : 08-03-2007 at 20:24. |
|
|||
|
|||
Patser! Ik zou bijna denken dat dit een geintje is, maar als ik kijk welke proporties dit project al tot dusver heeft aangenomen is dit niet meer dan dé logische volgende stap.
Ik neem alvast mijn spreekwoordelijke petje voor je af.
|
||||
|
||||
Holy!
als dat er in gaat... |
|
||||
|
||||
Misschien wat overdreven, maar wel appart.
En dat is de bedoeling. En niet eens veel duurder dan een nette fsi turbo of 20v turbo. Maar zolang ik hem nog niet heb. |
|
||||
|
||||
sow...
sow... sow... heb ff geen woorden...
|
||||
|
||||
300+ pk's
309 kw 420 pk |
|
||||
|
||||
HOLY ENGINE!!!
ik stel voor om alle volksforum mensen aan het zoeken te zetten. |
|
|||
|
|||
Quote:
Kan Theo Kloosterman niks voor je betekenen?
|
||||
|
||||
Gewoon doen,is toch super dik..
Wat houd je tegen,is straks een super mooie kar van de buitenkant die je nooit ziet...en dan...draai je de sleutel om en hoor je dat supergeluid ongeloofelijk!!! Dat is gewoon het mooiste!
|
||||
|
||||
Daar heb ik mee gebeld.
En hij wist er wel 1 te liggen. Alleen niemand wil er een rekening bij geven, en kan de herkomst aantonen. De prijs was wel zeer goed. Maar de papieren zijn zo belangrijk, wegens het invoeren en op kenteken zetten van de auto. ook een complete bedrading is belangrijk en toebehoren. want voor zo'n motor heb je anders 2 progameerbare injecties nodig. en dat teld ook flink door. |