|
View Poll Results: Welke naam is het beste.. | |||
Addicted 2 Volkswagen | 7 | 24.14% | |
Dub Stone Corporation | 22 | 75.86% | |
Voters: 29. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
dat society is indd wel een stuk beter ja
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Gelukkig letten er nog mensen op!
Gr Ronnie
Future project: Mk2 APY 210Ps S3 02M 2Wheel Racecar look. Last edited by De Limburger : 07-11-2011 at 10:57. |
|
||||
|
||||
nou Ernst, heb je gewoon even een club benoemd
|
||||
|
||||
Ronnie, ik kan de poll helaas niet aanpassen.
|
|
||||
|
||||
Geen Probleem Ernst
|
|||
|
|||
Mijn Advies, blijf bij je vriendengroep en maak er niet het zoveelste volkswagenclubje van. Ik heb al zoveel clubjes zien komen maar nog sneller zien gaan hier in het zuiden.
Lekker sleutelen met een paar vrienden onder mekaar werkt nog het leukste. Maar toch succes ermee als jullie het doorzetten. Groetjes Ron |
|
|||
|
|||
Quote:
Het zal ook gewoon "onze groep" blijven maar voor een aantal dingen in de toekomst is dit makkelijker |
|
||||
|
||||
Gaaf logo, ik zou dat dubstone aan mekaar doen
|
|
||||
|
||||
Alleen DubStone lijkt me ook prima, zo'n verwijzing naar zowel de plaatsnaam als gemiddelde onderstelgesteldheid heeft wel wat
|
|
||||
|
||||
Dubstein klinkt ook wel lekker en is gewoon duits
Een soort rammstein maar dan anders
|
||||
|
||||
Mooi en goed gekozen