|
||||
|
||||
je laat er geen gras [meer] over groeien.....
|
||||
|
||||
In kleur. Nu nog even goed uitharden bij de verwarming. Net ook een FK high tec 60/40 verlagingssetje besteld bij onze oosterburen. Groet, Rutger
|
||||
|
||||
Tipje, monteer Typ89 Quattro domlagers en Typ89 veerschotels. Kom je voor nog wat lager.
En mocht die -40 achter niet laag genoeg zijn, ik heb nog -50 veren van FK voor je, voor een prikkie. Mooi project btw! |
|
||||
|
||||
Bedankt voor de tip. Mocht achter niet laag genoeg zijn hoor je het wel! Ben benieuwd hoe het zal staan
|
||||
|
||||
D'r wordt goed gewerkt hier.
|
||||
|
||||
Zo, er is weer wat verwennerij voor de 5S binnengekomen :
Nu de goede stabilisatorstang. Nieuw setje deurgrepen voor de achterdeuren. Complete set gordels in het bruin. Achterlicht. En het setje dempers en veren! Iemand ideeën over hoe ik deze het beste kan beschermen tegen invloeden van buitenaf? Nu 2 weekjes vakantie, dus ik hoop dat ik weer veel kan doen. Groeten, Rutger
|
||||
|
||||
nice!
verlagingsset ziet er ook wel netjes uit, zit nog steeds op die van mijn te wachten...
|
||||
|
||||
Na wat te lang wachten op onderdelen nu eindelijk weer wat vordering..
Na de boel gezandstraald en een nieuw jasje gegeven te hebben, nieuwe wiellagers op hun plaats geperst. En natuurlijk de nieuwe FK dempers er in. Totaalplaatje. Als alles mee gaat zitten vandaag de complete voorwielophanging weer op zijn plaats krijgen.
|
|||
|
|||
ben benieuwt, snel foto's posten als het er onder zit he!
|
||||
|
||||
ziet er netjes uit! hoeveel cm gaat de auto omlaag?
|
|
||||
|
||||
Quote:
60/40, leek mij het meest geschikt, wil hem ook niet te gek laag hebben.
|
||||
|
||||
Met de nieuwe veren, stofhoezen en veerpootlagers. En onder de 5S gezet, met nieuwe remschijven, draagarmen en fuseekogels. Na wat schoonmaak- en spuitwerk. En op de nieuwe radiateur. Nu even wachten op nieuwe bouten en moeren zodat alles vast kan. En ook op een radiateurslang zodat ik het koelsysteem weer kan vullen. Groet, Rutger
|
|||
|
|||
netjes allemaal
|
||||
|
||||
heel erg goed bezig!
|
||||
|
||||
Even 'voor' en 'na' foto's van het motorruim. Alleen het schoongemaakte ruitenwisservloeistofresevoir moet nog even op zijn plek.
Voor Na
|
||||
|
||||
ik neem aan dat je de koeltunnel ook weer terug plaatst?
erg goed bezig
|
||||
|
||||
Rutger goed bezig!
Wat voor spul gebruik jij om te stralen? Ik gebruikte glasparel maar dat hielp niet echt tegen roest. Grtz.
|
||||
|
||||
Pul, daar moet inderdaad weer wat komen, maar de originele hing er zo'n beetje los in. Moet ik dus nog een goede 2e handse voor zien te vinden maar dat zal wel lastig zijn aangezien het zulk slap spul is..
Roy, ik weet alleen dat er 4 soorten stonden; glasparel, fijn- medium- en grof straalgrid. Wij hebben de grove gebruikt.
|
||||
|
||||
ik zat met hetzelfde probleem
heb zoveel mogelijk hergebruikt en 1 gedeelte nagemaakt uit een stuk board bij de bouwmarkt weg.
|
||||
|
||||
Voor de bovenkant heb ik nog wel een origineel kunstof plaatje voor je liggen ookal zal een custom made gepolijst rvs plaatje mooier staan bij het prachtige resultaat wat je behaald hebt !