|
|||
|
|||
Ik heb deze derby nog steeds niet gespot.
|
||||
|
||||
Ben ook wel benieuwd naar foto's hoe hij er nu bij staat..
|
|||
|
|||
hey, echt een leuke auto!
ik heb zelf ook een derby ls van '77, en ook wat werk aan. De jouwe ziet er wel wat beter uit dan de mijne :-) Waar haal jij je onderdelen zoal? Weet iemand misschien een goed adres/site waar ik chromen onderdelen kan vinden? (sierlijsten, van die chromen stukken die naast de koplampen komen?) ik zou ook graag originele verchroomde wieldoppen op mijn (13'') banden zetten. Iemand een idee? |
|
|||
|
|||
Quote:
Hoi Katrijn probeer het is op www.steilheck.nl . Daar worden de onderdelen die je zoekt 2de hands nog wel eens aangeboden . |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb nog veel polo 1 onderdelen liggen veel past ok op de derby |
|
|||
|
|||
..
Quote:
hey beste lees hier dat je nog veelpolo stukken hebt. mss kan jemij voorthelpen. wat hebje nog liggen? alvast bedankt jo |
|
|||
|
|||
na nog geen 30 kilometer zijn mijn veerpootlagers stuk terwijl ik bij de montage van mijn schroefset nieuwe veerpootlagers gemonteerd heb.
Ik heb veerpoot lagers voor een '77 derby gemonteerd. Mijn schroefset kan gemonteerd worden op polo van 1977 t/m 1991. Kan het zijn dat ik daarom ook veerpootlagers van een polo uit 1991 moet monteren of zit daar geen enkel verschil in. hoop dat iemand mij verder kan helpen.
|
||||
|
||||
veerpootlagers zijn vrijwel ongewijzigd gebleven van polo 1 t/m 2f.
Setje van ATP toevallig? Heb daar ook binnen een halfjaar een lager van stukgereden. Soms gaat t goed, soms niet.
|
|||
|
|||
.
Caddyke...... Last edited by Sjon : 28-10-2015 at 19:48. |
|
||||
|
||||
@sjon: atp lagers zijn ook losse rubbers en lagers. Zitten op elkaar geschoven, enigszins geklemt door de maatvoering.
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reactie, schroefset zit er nu goed onder. Leermoment; doe het niet zoals op de bijschriften staat
It's all about lines, stance and engineering which only a few will understand Fuck fuel consumption, I smile when i drive and you don't. Last edited by simonarends : 23-09-2012 at 15:07. |
|
|||
|
|||
Mooi werk.
|
|||
|
|||
Hier nog 2 foto's voor het verbergen van je geluidsinstalatie om de authentiteit van het interieur te behouden en toch het gemak te hebben van een leuk geluidje(op het motor 'gebrul' na). De plaat komt aan boven zijde van het dashboard kastje dus zelfs het dashboard kastje blijft te gebruiken. Radio heb ik zelf onder de stoel gebouwd, past precies tussen de stoel-geleide rails.
It's all about lines, stance and engineering which only a few will understand Fuck fuel consumption, I smile when i drive and you don't. Last edited by simonarends : 02-10-2012 at 21:30. |
|
|||
|
|||
En tevreden met de ta schroefset ?
Ik ben ook opzoek naar een set, ik hoop in essen dit jaar er 1 te vinden. Hij gaat laag zat zo te zien op de eerste foto. snapte alleen niet helemaal wat je bedoelde met vooral niet doen wat ze beschrijven? succes met de auto ben je 14april ook op t polotreffen in cuijk?
|
|||
|
|||
Quote:
Ja zeer tevrede tot dusver!! Houdt er wel rekening mee dat je enkele delen moet overnemen van een later type polo; draagarmen, remschuif-plaat(bescherming voor regenwater). je moet je remblokken centreren tov. de schijf door een busje er tussen te zetten of 3 ringetjes. Het is niet plug en play maar dat is de charme van de leeftijd... Hij kan nog veel lager dan op de foto(moet ik eerst kleinere wielen hebben). Bij de veerpoot lagers zat een beschrijving die niet klopte, staat los van de schroefset. Ik zal 14 april in me agenda noteren
|
|||
|
|||
Quote:
Zonde dat je ouders hun derby niet meer rondrijdt. Bij het monteren van je veerpootlagers moet je zelf ff goed nadenken wat de beste manier is van montage. Als je de handleiding(van de veerpootlagers) volgt heb je de lagers verkeerd om gemonteerd. Mijn TA technics lopen van jaartal 77 t/m '91 dus moet ook geschikt zijn voor een coupe ed. Voordeeltje is dat je dan de draagarmen niet hoeft te vervangen aangezien een coupe al voorzien is van dikkere fusseepennen.
|
|||
|
|||
Nieuwe aanschaf, houdt me deze winter weer ff bezig:
naafgat aangepast en het past Hopen dat het ooit zo eruit mag komen te zien
|
|||
|
|||
proper jongeuh, heb nog een goei adres voor u velgen : http://www.alu-velgrepair.be/
grtz |
|
|||
|
|||
Hart in goud zou niet eens gek staan.
|
||||
|
||||
Cool ding, ik heb precies zoeen gehad. ik had er 7 & 8 J ATS classics onder (en een sidepipe) dat was denk ik in 2003.